Gå til innhold

FU:HOTorNOT..

Gjest ikke undertegnet!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet!
Skrevet

Hvor mange av dere som sitter og vaser mye på internett har lagt ut bildene deres på hotornot?

Og med hvilken rating?:o)

Bare lurer.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

14

• mrxx

5

• Pappa Bjørn

3

• Rubia

3

Gjest girlie21
Skrevet

det her har jeg også lurt på. må jo være folk med mengder selvironi, for alle blir jo dømt nord og ned! synes egentlig ikke det der er så gøy jeg, men..

Skrevet

Hei.

Og jeg lurer...hva er HOTorNOT ???

Hilsen...

http://www.hotornot.com

Folk sender inn bilde av seg selv og så gir andre karakterer på hvordan de syns disse folka ser ut.

Skrevet

Hei.

Og jeg lurer...hva er HOTorNOT ???

Hilsen...

hotornot.com ! Man legger inn bilde, og folk kan stemme om man er hot eller ikke.

laguna1365380434
Skrevet

det her har jeg også lurt på. må jo være folk med mengder selvironi, for alle blir jo dømt nord og ned! synes egentlig ikke det der er så gøy jeg, men..

Jeg synes folk er supersnille der jeg..

Det er jo knapt det vesen som har mindre enn seks poeng, uansett hvordan de måtte se ut.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Har vært inne å kikket en gang. Har ikke bilde mitt der.. ville ALDRI lagt det ut på nettet... ikke noe for meg, men det er sikkert morsomt for noen..:)

tigertrollet
Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde gjort. Har ingen behov for rating:-)

Gjest girlie21
Skrevet

Jeg synes folk er supersnille der jeg..

Det er jo knapt det vesen som har mindre enn seks poeng, uansett hvordan de måtte se ut.

okei. tar det litt tilbake. trodde det var snakk om det som er på nettsidene til vg eller dagbladet jeg. samma greia egentlig, men ikke så snille folk der gett!

laguna1365380434
Skrevet

okei. tar det litt tilbake. trodde det var snakk om det som er på nettsidene til vg eller dagbladet jeg. samma greia egentlig, men ikke så snille folk der gett!

Ok, har ikke sett det, bare sett hotornot.com..

Jævlig teit, men litt gøy og.. Jeg har nok for godt med tid...:o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg! Og dessuten noen kompiser også.. men jeg la det ut i går, og har ikke fått rating enda..

Faen så lite fornuftig man bedriver.. Men det var ikke jeg som kom på det altså, bare så det er sagt..

Jævlig teit konsept, men litt gøy og..;o)

Skrevet

*latter* dette var jo litt gøy.

Masse kjedelig men det fantes jo litt småsnaskens der også da. (menn 32-40 var det vel tror jeg...)

:)))

Skrevet

Men du kunne hatt klær på deg da i anstendighetens navn..*S*

Hadde han ikke pels, da?

Ikke politisk korrekt, men..

tigertrollet
Skrevet

Hadde han ikke pels, da?

Ikke politisk korrekt, men..

Han hadde pels riktignok, ja. Og i forhold til Donald Duck som går uten truse og bruser med fjøra så er han vel anstendig..:-)

Gjest litt fan..?
Skrevet

Jeg! Og dessuten noen kompiser også.. men jeg la det ut i går, og har ikke fått rating enda..

Faen så lite fornuftig man bedriver.. Men det var ikke jeg som kom på det altså, bare så det er sagt..

Jævlig teit konsept, men litt gøy og..;o)

Så kan jeg stemme på dere:) Det er sååå mange med, så kan dere ikke legge ut linken?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...