mrxx Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Takk! ) Håper du ratet meg høyt da! Venninnen min har forøvrig reist videre, jeg var ond nok til å gi henne adressen til en felles bekjent, som jeg mente sikkert var sosialt innstilt for tiden.. Yepp, du fikk selvsagt høyt rate av meg, såpass må jo en gjøre for pene jenter:-)) Hvis venninnen din ble forvist til en mannlig bekjent så kan det jo bli veldig hyggelig etterhvert..........for henne og han:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Yepp, du fikk selvsagt høyt rate av meg, såpass må jo en gjøre for pene jenter:-)) Hvis venninnen din ble forvist til en mannlig bekjent så kan det jo bli veldig hyggelig etterhvert..........for henne og han:-) Takker! ) Snakket akkurat med venninnen, hun har bosatt seg hos kompis i stedet nå.. Hvor vidt han finner det koselig eller ikke, kommer vel an på hvorvidt han har mye fore.. Damen er grei, men intens. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Takker! ) Snakket akkurat med venninnen, hun har bosatt seg hos kompis i stedet nå.. Hvor vidt han finner det koselig eller ikke, kommer vel an på hvorvidt han har mye fore.. Damen er grei, men intens. Nja, men jeg regner med at han ikke har alt for mye å gjøre om kvelden og natta og kan få tiden til å gå med henne:-)) Mye rart man kan gjøre om natta vet du:-)) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Nja, men jeg regner med at han ikke har alt for mye å gjøre om kvelden og natta og kan få tiden til å gå med henne:-)) Mye rart man kan gjøre om natta vet du:-)) Sant nok! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.