Gå til innhold

FU:HOTorNOT..

Gjest ikke undertegnet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk! :o) Håper du ratet meg høyt da!

Venninnen min har forøvrig reist videre, jeg var ond nok til å gi henne adressen til en felles bekjent, som jeg mente sikkert var sosialt innstilt for tiden..;)

Yepp, du fikk selvsagt høyt rate av meg, såpass må jo en gjøre for pene jenter:-))

Hvis venninnen din ble forvist til en mannlig bekjent så kan det jo bli veldig hyggelig etterhvert..........for henne og han:-)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

14

• mrxx

5

• Pappa Bjørn

3

• Rubia

3

laguna1365380434
Skrevet

Yepp, du fikk selvsagt høyt rate av meg, såpass må jo en gjøre for pene jenter:-))

Hvis venninnen din ble forvist til en mannlig bekjent så kan det jo bli veldig hyggelig etterhvert..........for henne og han:-)

Takker! :o)

Snakket akkurat med venninnen, hun har bosatt seg hos kompis i stedet nå.. Hvor vidt han finner det koselig eller ikke, kommer vel an på hvorvidt han har mye fore..

Damen er grei, men intens.

Skrevet

Takker! :o)

Snakket akkurat med venninnen, hun har bosatt seg hos kompis i stedet nå.. Hvor vidt han finner det koselig eller ikke, kommer vel an på hvorvidt han har mye fore..

Damen er grei, men intens.

Nja, men jeg regner med at han ikke har alt for mye å gjøre om kvelden og natta og kan få tiden til å gå med henne:-))

Mye rart man kan gjøre om natta vet du:-))

laguna1365380434
Skrevet

Nja, men jeg regner med at han ikke har alt for mye å gjøre om kvelden og natta og kan få tiden til å gå med henne:-))

Mye rart man kan gjøre om natta vet du:-))

Sant nok! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...