Gå til innhold

Det store har endeleg skjedd...

Anbefalte innlegg

Gjest krabben

... me har fått barn!

Nærare bestemt ei jente! Ho er tre år og ti månader gamal, og bur i Cusco, Peru.

Me svevar!

Me har venta så lenge på dette, og så plutseleg berre skjer det! Fantastisk.

No må berre BUFA endeleg vera raske og villege til å utvida godkjenninga vår, som er 0-2 år, til å gjelda denne jenta som altså snart fyller fire. Det burde vel ikkje vera noko problem, eller?

Me har innreidd barnerom i dag, med dokker, bamsar, trehjulssykkel og seng!

Kjempeglad helsing frå

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114888-det-store-har-endeleg-skjedd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med datteren! Ja, nå er dere ENDELIG blitt foreldre. Det var veldig rart å lese meldingen fra deg, for jeg har faktisk tenkt sånn på deg i dag. Vi venter så utålmodige på distrikt i Colombia. Papirene våre har vært der i snart 10 mnd. I mitt mest pessimistiske øyeblikk i dag, tenkte jeg plutselig på deg og på hvor lenge dere har ventet, og ikke minst den usikkerheten. Men nå vet dere hvem barnet deres er, og jeg kan tenke meg at hun er aldeles nydelig!

Håper dere får reise snart!

Hjertelig tillykke som mamma og pappa - klem fra

Kjære Krabben!

Jeg har allerede gratulert deg, men må alikevel gjøre det én gang til!! Dette var den beste nyheten jeg kunne få i dag, og jeg gleder meg kjempemasse til å se bilder av den skjønne!! Hint, hint :-)

Lykke til videre med den fantastiske følelsen, og alle forberedelsene!!

Min lille prinsesse liker best å leke med litt større jenter (og gutter), så det passer perfekt! Vi snakkes!

Stor klem fra

Gratulerer så mye med datteren! Ja, nå er dere ENDELIG blitt foreldre. Det var veldig rart å lese meldingen fra deg, for jeg har faktisk tenkt sånn på deg i dag. Vi venter så utålmodige på distrikt i Colombia. Papirene våre har vært der i snart 10 mnd. I mitt mest pessimistiske øyeblikk i dag, tenkte jeg plutselig på deg og på hvor lenge dere har ventet, og ikke minst den usikkerheten. Men nå vet dere hvem barnet deres er, og jeg kan tenke meg at hun er aldeles nydelig!

Håper dere får reise snart!

Hjertelig tillykke som mamma og pappa - klem fra

Heisann :o)). Gratulerer sååå masse med den lille jenta :o)). Endelig var det deres tur ! Håper dere får hente henne snart !!!

Klem fra

Annonse

Gratulerer så masse med datteren!!!

Ja, er det ikke fantastik hvordan det STORE plutselig bare skjer? Gleder meg enormt på deres vegne, så lenge som dere har ventet på dette.

Ønsker dere all mulig lykke til med hentereisen og overtakelsen.

Mange hilsener fra

og jeg håper dere får en rask behandling i BUFA.

Firårsalderen er en kjempespennende alder, kan være noe slitsomt til tider (c: men mest av alt en HERLIG alder så gled dere masse.

Mye kan vel fortelles når det gjelder erfaringer med eldre barn noe som vi ikke har noe spesiellt erfaring med men jeg fikk lyst til å fortelle da vi var på hentereise fordi det er en rørende historie for oss som stod utenfor å så på.

Vi reiste sammen med et par som hadde fått ei nydelig jente på vel fire år. Hun testet spesiellt ut mammaen fra dag en med det aller meste, oppsøkte andre ganske bevist når de to var tilstede samtidig sammen med andre. Men etterhvert som dagene gikk så vi jenta forandret seg og ble tryggere og kontakten med mammaen ble sterkere for hver dag. Og den dagen vi så dem sammen ved bassengkanten hvor de satt å lekte og lo måtte jeg gråte en skvett. Det var så herlig å se.

Det var også helt utrolig at de forstod hverandre så godt da foreldrene kun snakket enkelte ord på spansk men det klarte de fint.

Må også fortelle at i dag er jenta glad, sterk og trygg jente og ikke minst kav vestlening (c:

Lykke til og kos dere med forberedelsene!

Vennlig hilsen

og jeg håper dere får en rask behandling i BUFA.

Firårsalderen er en kjempespennende alder, kan være noe slitsomt til tider (c: men mest av alt en HERLIG alder så gled dere masse.

Mye kan vel fortelles når det gjelder erfaringer med eldre barn noe som vi ikke har noe spesiellt erfaring med men jeg fikk lyst til å fortelle da vi var på hentereise fordi det er en rørende historie for oss som stod utenfor å så på.

Vi reiste sammen med et par som hadde fått ei nydelig jente på vel fire år. Hun testet spesiellt ut mammaen fra dag en med det aller meste, oppsøkte andre ganske bevist når de to var tilstede samtidig sammen med andre. Men etterhvert som dagene gikk så vi jenta forandret seg og ble tryggere og kontakten med mammaen ble sterkere for hver dag. Og den dagen vi så dem sammen ved bassengkanten hvor de satt å lekte og lo måtte jeg gråte en skvett. Det var så herlig å se.

Det var også helt utrolig at de forstod hverandre så godt da foreldrene kun snakket enkelte ord på spansk men det klarte de fint.

Må også fortelle at i dag er jenta glad, sterk og trygg jente og ikke minst kav vestlening (c:

Lykke til og kos dere med forberedelsene!

Vennlig hilsen

Annonse

vannkastanje

Gratulerer så mye med lillejenta!!!

Det kommer nok til å¨gå kjempefint skal du se.

vi henet gutten vår på 4 år i Manila, og kom hjem før påske i år. Alt har gått kjempefint, og han snakker norsk som en foss :o)

Ønsker dere en fin tur, og lykke til videre.

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...