Gå til innhold

Skal du kjøpe A. Behns bok?

Anbefalte innlegg

Gjest '!-o-!'

Nei. Ari Behn har sikkert mange talenter, men å skrive bøker er definnitivt ikke en av dem.

Det var nok derfor debutboka hans fikk terningkast 6, ja.

Får boka gode kritikker skal jeg kjøpe den, jeg driter i hvem som skriver bøkene så lenge de underholder meg.

Fortsetter under...

Pappa Bjørn

Niks, men dersom jeg får den i julegave så skal jeg legge den under bakhjulet, burne, og se hvor langt sidene fyker.

Huff, bilen min er så dau den. Holder det om jeg kjører på den? Kanskje legge den i et fotgjengerfelt så det blir litt makabert?

Aldri i livet om jeg kjøper sånt møl. Det er et eller annet med galskap. Skriv noe møl, og du får det utgitt. Makan.

Jeg har fått boken til Kåre W. tror jeg skal prøve å fordype meg i den. Bare hue orker. Mann det står respekt av.

Står den W'en for Willoch???

Annonse

Det var nok derfor debutboka hans fikk terningkast 6, ja.

Får boka gode kritikker skal jeg kjøpe den, jeg driter i hvem som skriver bøkene så lenge de underholder meg.

Har du lest boka hans, eller??? Tror kanskje ikke jeg er den eneste som mener at det terningkastet var et faens mirakel.

At fyren kaller seg forfatter etter å ha gitt ut en eneste liten lefse av en novellesamling, er også meg uforståelig.

Huff, bilen min er så dau den. Holder det om jeg kjører på den? Kanskje legge den i et fotgjengerfelt så det blir litt makabert?

Her er det; Det er viktigere å delta, enn å vinne, som gjelder. 10 poeng ekstra dersom du gjør alvor av fotgjengerfeltideen. 20 dersom VG er tilstede.

SLITEN OPEL BRAKK MELLOMAKSELEN PÅ BEHN!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...