Gå til innhold

Rimelige merkevarer - vaskemidler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må jo ut på en runde og handle sånne helt nødvendige ting som Jif, kjøkkenkluter og Omo etterhvert her, men hvor er det rimeligst for merkevarer? Akkurat når det gjelder vaskemidler holder jeg meg til merkevarene, er ikke fornøyd med det jeg har sett av billigmerkene.

Er Rimi og Obs! rimeligst eller er det billigere på f.eks. Smart Club? Siden jeg skal ha så mye på en gang tenkte jeg å prøve å være litt økonomiske da, Rimi blir ikke førstevalget for å si det sånn. :o)

Gjest billigst
Skrevet

Rema er normalt billigst. Men du burde kanskje følge med på tilbud.

Ellers er Smart Club billig på noe og dyrere enn andre på noe.

Obs kjører ofte tilbud.

Skrevet

Rema er normalt billigst. Men du burde kanskje følge med på tilbud.

Ellers er Smart Club billig på noe og dyrere enn andre på noe.

Obs kjører ofte tilbud.

Må vel begynne å følge med litt om det er tilbud og lage meg et lite lager til jeg flytter ja. :o) Sikkert lurt!

Skrevet

Mega har Omo vaskepulver 1,4 kg, til 29,90,- denne uka.

Rimi har fastpris på Omo color (flytende), 25,- Denne prisen gjelder ikke flytende vaskemiddel for lyst/hvitt tøy - spør meg ikke hvorfor.

Kluter og Jif, mopper og denslags, kjøper jeg som regel på Obs!

Skrevet

Har du en Europrisbutikk i nærheten, så pleier disse å være billig på kjente vaskemiddelmerker.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Må vel begynne å følge med litt om det er tilbud og lage meg et lite lager til jeg flytter ja. :o) Sikkert lurt!

Er alt håp ute mellom deg og gubben nå?

Skrevet

I august i fjor kjøpte jeg 2 svære 5-kilosdunker med OMO, 1 color og 1 ultra på Binders.

Tror jeg betalte 119,- pr. boks, og de varte helt til mai i år... og her vaskes det klær for 6 personer! *fornøyd*

Ellers har de Biotex Maskin på SmartClub denne uka (innstikk i Adressa) til 89,50. Bra merke det også! :-)

Skrevet

Kjøp stort hos Felleskjøpet f.eks. Det er en overgang å skulle knipe inn litt her og der, gitt! :-)

Skrevet

Kjøp stort hos Felleskjøpet f.eks. Det er en overgang å skulle knipe inn litt her og der, gitt! :-)

Var det ikke noe med at Felleskjøpet ikke hadde lov til å selge sånt lenger?

Skrevet

Er alt håp ute mellom deg og gubben nå?

Jepp.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jepp.

Kondulerer da (eller hva man skal gjøre i en slik situvasjon) lykke til med "eget liv" da, dette klarer du!!

Skal du ha hovedomsorgen for barna?

Skrevet

Kondulerer da (eller hva man skal gjøre i en slik situvasjon) lykke til med "eget liv" da, dette klarer du!!

Skal du ha hovedomsorgen for barna?

Vi skal ha foreldreansvaret for ett barn hver, men ha dem sammen 50/50, slik at ungene ikke blir delt i praksis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...