Gå til innhold

Er det noen som er kjent i Trondheim og omegn her?

Anbefalte innlegg

Jeg bor sentralt i Trondheim, og lurer på om jeg skal dra ut til Hommelvik på Sparkjøp, eller om jeg skal kjøpe fra nettbutikken. Skal ha veldig mye forskjellig. Lurer på hvor lang tid det tar med buss utover dit og om bussen stopper i nærheten av Sparkjøp-butikken?

Fortsetter under...

Det tar ca 15 minutter med buss fra Midtbyen og til den stopper like nedfor Sparkjøp. Du må gå et par hundre meter, siden Spar Kjøp ligger litt nede i bakken, parallelt med motorveien.

De har godt utvalg der, men det er likevel lurt å se gjennom det de har på nett, slik at du har en viss peiling på hva du er på utkikk etter.

Husk forøvrig en tier til pant på handlevogna ;)

Tro meg - du vil _ikke_ og jeg gjentar _ikke_ gå opp bakkene fra Grønberg til Sparkjøp...

Dessuten ser det ut til at Sparkjøp der er en slags oppsamlingsplass for ukurante størrelser de ikke har fått solgt andre steder, de har visstnok 50 bukser i str. 44 og ingen andre str og slike ting. Dessuten er det mye som står i katalogen, men som du ikke vil finne i butikken. Kjøp via katalogen du.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...