Gå til innhold

Om forbrenning, er det sant?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du spiser vesentlig mindre enn du bør vil kroppen sette ned fettforbrenningen ja.

Man kan tydelig se dette i praksis; ved å følge med kvinner som kjører opplegg med lavkaloridietter - når de begynner å spise normalt igjen eser de ut som gjærdeig til heving.

Fordi det tar kroppen svært mye lengre tid å justere forbrenningen opp igjen.

Det er den mest effektive måten å "ødelegge" kroppen på.

Du setter ned forbrenningen, og mister muskelmasse (som er det som forbrenner fett).

Når du spiser litt mer vil kroppen din automatisk forsøke å legge litt "til side" i form av fett for å være klar til neste sultekur.

Du ender da opp med en slapp kropp med fett i stedet for en slank kropp med litt muskler.

Den eneste varige og gode måten å få en strammere og slankere kropp på, er å spise sunn og nok mat kombinert med trening.

Det finnes INGEN enkel og lettvindt måte å bli slank på - og holde seg slik.

Det du er i ferd med å gjøre vil du risikere å bli plaget med for resten av livet.....

Annonse

Gjest tjueåtte

Det er den mest effektive måten å "ødelegge" kroppen på.

Du setter ned forbrenningen, og mister muskelmasse (som er det som forbrenner fett).

Når du spiser litt mer vil kroppen din automatisk forsøke å legge litt "til side" i form av fett for å være klar til neste sultekur.

Du ender da opp med en slapp kropp med fett i stedet for en slank kropp med litt muskler.

Den eneste varige og gode måten å få en strammere og slankere kropp på, er å spise sunn og nok mat kombinert med trening.

Det finnes INGEN enkel og lettvindt måte å bli slank på - og holde seg slik.

Det du er i ferd med å gjøre vil du risikere å bli plaget med for resten av livet.....

Men hva kan jeg gjøre for å forandre dette da?

Er jeg dømt til å legge på meg igjen hvis jeg begynner å spise 1200 kalorier pr dag nå da?

Kan du gi meg noen råd?

jeg vil selvfølgelig bli slank på en riktig og sunn måte, men jeg synes det er vanskelig i praksis..

Er jeg dømt til å legge på meg igjen hvis jeg begynner å spise 1200 kalorier pr dag nå da?

Kan du gi meg noen råd?

jeg vil selvfølgelig bli slank på en riktig og sunn måte, men jeg synes det er vanskelig i praksis..

Du begynner å trene, og øker kaloriinntaket gradvis.

Kan du gi meg noen råd?

Det SoriaMoria sier er helt korrekt.

Når det gjelder trening så finnes det et utall av forskjellige måter å trene på.

Det viktige er at du finner noe som du synes er OK å gjøre - om det er på egen hånd eller sammen med andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...