Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke det rette forum , men tar sjansen på at det muligens er noen som kan hjelpe meg ;o)

For litt over en uke siden begynte det med en intens hodepine , som kom og gikk hele dagen og det har vart frem til nå.

I går kveld begynte jeg å klø på halsen og ble litt hoven og rød.

Men i natt har det vært grusomt!!

Hele overkroppen ( ansiktet , ryggen , armene og forsiden ) er ill rødt med små og store "klumper"/blemmer som klør ekstremt.

Tok tempen i stad , og den er på 38.8...

Noen som vet hva dette kan være?

Noe som lindrer?

Har fått time hos legen klokka 14:30 i dag , men det er sååå lenge til :o(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115020-hjelp-meg-f%C3%B8r-jeg-klikker-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det en slags brennende kløe?

Da kan det være elveblest. Det har jeg hatt. Fikk 2 tabletter på legevakta og det ga seg.

Jeg fikk vite at det var en allergisk reaksjon.

Nei ; og elveblest har jeg hatt så mange ganger at jeg hadde kjent det igjen ....

Jeg var ekstremt allergisk i oppveksten , og hadde titt og ofte det.

Og da hadde jeg ikke den hodepinen og feber.

Men det kan jo være en kombinasjon av noe jeg reagerer på og influensa?!

Jaja ; takk for svaret ;o)

Gjest TrorIallefallJeg

Nei ; og elveblest har jeg hatt så mange ganger at jeg hadde kjent det igjen ....

Jeg var ekstremt allergisk i oppveksten , og hadde titt og ofte det.

Og da hadde jeg ikke den hodepinen og feber.

Men det kan jo være en kombinasjon av noe jeg reagerer på og influensa?!

Jaja ; takk for svaret ;o)

Du kan da ikke være sååå dårlig ettersom du kan skrive innlegg hit. Så det er nok ikke noe alvorlig.

Du kan da ikke være sååå dårlig ettersom du kan skrive innlegg hit. Så det er nok ikke noe alvorlig.

Sa ikke at jeg trodde det var SÅ alvorlig ; men det er j....ubehagelig å klø så sinnsykt !!

Jeg vet selv at det ikke er alvorlig så lenge tempen kun er det den er også...

Men det ER vel lov og spør om noen vet hva det kan være og om det er noe som lindrer kløen???

Eller?

Herregud!

Gjest TrorIallefallJeg

Sa ikke at jeg trodde det var SÅ alvorlig ; men det er j....ubehagelig å klø så sinnsykt !!

Men det ER vel lov og spør om noen vet hva det kan være og om det er noe som lindrer kløen???

Eller?

Herregud!

Du spør og jeg svarer. Du klør sikkert bare enda mer når du hisser deg opp, så ro ned nå...

Annonse

Gjest Pricilla

Vel.. det er ikke godt å si hva det kan være nei! kan være alt fra allergisk reaksjon til vegglus, eller annet dritt som kravler under huden din *grøss* - vi får håpe på allergi!

Opplevde det samme en gang, men det var helvetesild.. Det kom over fem dager, begynte med en prikk som ligna en rød kvise. Men det svei å ta på også + at det klødde som f...

Smør på aloe vera, eller sånn væske du får på apotek for å lindre kløe ved stikk, brennmaneter, brennesle osv. Eller kanskje hydrokortisolon? men det er kansjke best å vente med det til legen har sett på det?

Tviler på det er influensa, det er ikke tida for det nå - ikke bare EN som får det når det er på gang, det er en virus... Heller forkjølelse da.

God bedring da! Og klø minst mulig, det kan spre seg...

Gjest Auuuuu!

Vel.. det er ikke godt å si hva det kan være nei! kan være alt fra allergisk reaksjon til vegglus, eller annet dritt som kravler under huden din *grøss* - vi får håpe på allergi!

Opplevde det samme en gang, men det var helvetesild.. Det kom over fem dager, begynte med en prikk som ligna en rød kvise. Men det svei å ta på også + at det klødde som f...

Smør på aloe vera, eller sånn væske du får på apotek for å lindre kløe ved stikk, brennmaneter, brennesle osv. Eller kanskje hydrokortisolon? men det er kansjke best å vente med det til legen har sett på det?

Tviler på det er influensa, det er ikke tida for det nå - ikke bare EN som får det når det er på gang, det er en virus... Heller forkjølelse da.

God bedring da! Og klø minst mulig, det kan spre seg...

Au! Den der var så dårlig at jeg rett og slett fikk vondt i nervene.

Eller?

Herregud!

Huff, det høres ikke særlig godt ut... Jeg tenkte også på elveblest med en gang eller en form for allergisk reaksjon. Uansett blir det sikkert godt å komme seg til legen! Sånne kommentarer som fra "troiallefalljeg" skal du bare heve deg over. At det går an å se ting på en slik måte, vitner bare om et menneske som fullstendig mangler empati og det er jo henne/han det er mest synd på!

God bedring, - du får skrive og fortelle diagnosen når du har vært hos legen!

Gjest TrorIallefallJeg

Huff, det høres ikke særlig godt ut... Jeg tenkte også på elveblest med en gang eller en form for allergisk reaksjon. Uansett blir det sikkert godt å komme seg til legen! Sånne kommentarer som fra "troiallefalljeg" skal du bare heve deg over. At det går an å se ting på en slik måte, vitner bare om et menneske som fullstendig mangler empati og det er jo henne/han det er mest synd på!

God bedring, - du får skrive og fortelle diagnosen når du har vært hos legen!

Jeg har empati, men ikke for mennesker som utgir seg for å være nærmest dødssyk, samtidig som de kan sitte på DOL.

Jeg har empati, men ikke for mennesker som utgir seg for å være nærmest dødssyk, samtidig som de kan sitte på DOL.

Du er litt morsom også !

Jeg har da aldri uttalt det på noen måte som om jeg er nærmest dødssyk!!

At en har hodepine , feber og klør er ikke farlig vettu...

Men sinnsykt irriterende å klø slik...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...