Gå til innhold

Savner dere allerede (pause over!) (langt)!

Anbefalte innlegg

carla1365380461

Hei, alle sammen

De som var inne på forumet i går vil kanskje huske at jeg ble veldig opprørt av denne slettehistorien. Jeg ble så indignert på vegne av disse ulike personene som (slik _jeg_ forsto det da) tydelig var frustrerte, men som stadig fikk innleggene sine sletta (i går og dagen før).

Og det endte med at jeg syntes slettepolitikken (eller stalinistveldet, som jeg kalte det) var så problematisk at jeg sa at jeg måtte ta meg en pause fra forumet.

(Hadde tenkt å forsvinne for godt ;-( )

(Og så må jeg innrømme at jeg blei passe lei for at noen meinte jeg var Beriket ... Jeg er nok litt hormonell nå i denne siste ventetida...)

Vel... siden i går har jeg tenkt og tenkt på denne historien. For en uerfaren DOL’er er det ikke enkelt å forstå at slik sletting av - tilsynelatende - forskjellige personers innlegg kan skje.

Etter å ha hørt webmasters forklaring og andres reaksjoner, og etter å ha forstått at det er mulig for webmaster å se at det er samme person som skriver disse innlegga, har jeg imidlertid endra syn på saken.

Jeg synes riktig nok fremdeles at ytringsfrihet er viktig (men hvem synes ikke det?!), og at man bør være litt tilbakeholden med å bare påstå at folk er andre enn de gir seg ut for. Men: Jeg innser nå at denne saken har en lang forhistorie, og at man - etter å ha levd lenge med problemet - har måttet gå til slike drastiske tiltak som vi har sett de siste to dagene.

Det er derfor med glede jeg erklærer den sjølpålagte pausen min for over!! ;-)Heldigvis for meg varte den bare én dag, for som sagt, så savner jeg dere allerede. Dette forumet har vært en stor glede i ventehverdagen min, jeg vil gjerne dele gleden over tildelingen som jeg håper er like rundt hjørnet nå, samt gratulere andre ventere med små og store framskritt, og jeg ønsker fortsatt kontakt med alle dere flotte DOL’ere også i framtida.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115038-savner-dere-allerede-pause-over-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei carla!

Har nettopp kommet fra ferie, men rakk å få med meg gårsdagens happening her inne. Håper vi med webmasters drastiske tiltak kan få tilbake det trivelige (og avhengighetsskapende) forumet vårt! Godt å høre at pausen din ble kort, gleder meg til å følge deg framover.

Har mistet litt oversikten, men er det rett at du venter tildeling fra Kina snart? Vi er i mai-03 gruppa, men med det supertempoet som er nå, kan jo det også gå riktig så kjapt!

Gjest Aina E

Så siden dere aldri blir ferdig med denne historien, skjønner du kanskje at dette er en tråd som mest sannsynlig også vil bli slettet?

Hvorfor ikke bare gi beng?

Skjønner ikke at noen gidder å henge seg opp i/få følslsesmessige utbrudd/krangle/kommentere noe mer i denne saken, jeg.

Ikke vet jeg hvem som er hvem og ikke skal jeg vite det heller. Ha et godt liv.

carla1365380461

Hei carla!

Har nettopp kommet fra ferie, men rakk å få med meg gårsdagens happening her inne. Håper vi med webmasters drastiske tiltak kan få tilbake det trivelige (og avhengighetsskapende) forumet vårt! Godt å høre at pausen din ble kort, gleder meg til å følge deg framover.

Har mistet litt oversikten, men er det rett at du venter tildeling fra Kina snart? Vi er i mai-03 gruppa, men med det supertempoet som er nå, kan jo det også gå riktig så kjapt!

Takk skal du ha!

Godt å være tilbake igjen!

Joda, jeg (vi) venter og venter... USA-tildelingene for september er kommet (begynte å komme mandag), og nå bare lurer jeg på hvor lenge etter vi hører noe her!?! Kanskje i dag??? (ja, takk, helst i dag!)

Som du sier, med den superfarta det gå med nå, er det ikke lenge til du heller hører noe!!!

Det er utrolig så raskt det kjennes ut når man først har nådd dit!

(Du venter vel på nummer to, hvis jeg ikke tar feil?)

Hilsen

carla1365380461

Så siden dere aldri blir ferdig med denne historien, skjønner du kanskje at dette er en tråd som mest sannsynlig også vil bli slettet?

Hvorfor ikke bare gi beng?

Skjønner ikke at noen gidder å henge seg opp i/få følslsesmessige utbrudd/krangle/kommentere noe mer i denne saken, jeg.

Ikke vet jeg hvem som er hvem og ikke skal jeg vite det heller. Ha et godt liv.

Helt OK - du må få lov til å reagere som du vil.

Men har du lest hele innlegget mitt?

Hilsen

I utgangspunktet er jeg helt enig med deg i at ytringsfriheten må vernes om. Dessuten at forumet skal være åpent for alle med interesse for og erfaring med adopsjon. Forutsatt at disse utviser vanlig folkeskikk og respekt overfor andre brukere av forumet - og mennesker involvert i adopsjon generelt.

Men i dette tilfellet det her er snakk om, er jeg sikker på at webmaster vet hva han snakker om og at han gjør en god jobb.

Forumet er for verdifullt for adoptanter - i alle faser av prosessen, samt etter-adopsjon - til å la det ødelegges av personer som kun har destruktive hensikter.

Som sagt: Godt å ha deg tilbake igjen, carla!

Hilsener fra

Annonse

sirka1365380541

Flott at du er tilbake! Vi kan ikke la slike meningsløse diskusjoner ødelegge for dette fine forumet! Jeg setter også pris på en god diskusjon som kan belyse en sak fra flere sider - men det som har versert her på forumet en stund er ikke av en slik art.Særlig ikke når samme person begynner å diskutere med selv seg - sånn at vi andre blir helt forvirra!

Bra jobba av Webmaster.

Satte også stor pris på det gode resonnementet til Hierro for litt siden.

Håper du får den etterlengtede telefonen snart. Håper også du kan dele det med oss andre når det skjer :) Når hadde dere registreringsdato? Mulig du har sagt det før, men det er så mange å holde styr på :))

Lykke til!!!

carla1365380461

Flott at du er tilbake! Vi kan ikke la slike meningsløse diskusjoner ødelegge for dette fine forumet! Jeg setter også pris på en god diskusjon som kan belyse en sak fra flere sider - men det som har versert her på forumet en stund er ikke av en slik art.Særlig ikke når samme person begynner å diskutere med selv seg - sånn at vi andre blir helt forvirra!

Bra jobba av Webmaster.

Satte også stor pris på det gode resonnementet til Hierro for litt siden.

Håper du får den etterlengtede telefonen snart. Håper også du kan dele det med oss andre når det skjer :) Når hadde dere registreringsdato? Mulig du har sagt det før, men det er så mange å holde styr på :))

Lykke til!!!

Takk skal du ha!

Jeg (vi) har registreringsdato i Kina 30. september i fjor. Så nå er det like før!!

Og det er klart jeg deler det med alle som vil høre her inne!!!

Hva med deg? Venter du også på Kina, eller?

Hilsen

carla1365380461

Godt at pausen din er over, alt. Ville vært kjedlig og miste noen her inne pga. EN person.

Ytringsfrihet er en viktig ting, men det er folkeskikk også;-)

Gleder meg at du er her igjen.

Velkommen tilbake klem fra

Tusen takk for koselig svar, BMS!!

Klem

carla1365380461

I utgangspunktet er jeg helt enig med deg i at ytringsfriheten må vernes om. Dessuten at forumet skal være åpent for alle med interesse for og erfaring med adopsjon. Forutsatt at disse utviser vanlig folkeskikk og respekt overfor andre brukere av forumet - og mennesker involvert i adopsjon generelt.

Men i dette tilfellet det her er snakk om, er jeg sikker på at webmaster vet hva han snakker om og at han gjør en god jobb.

Forumet er for verdifullt for adoptanter - i alle faser av prosessen, samt etter-adopsjon - til å la det ødelegges av personer som kun har destruktive hensikter.

Som sagt: Godt å ha deg tilbake igjen, carla!

Hilsener fra

Ja, du har så rett!

Ha en fortsatt god dag, og takk til deg også for svar!

Klem

Takk skal du ha!

Godt å være tilbake igjen!

Joda, jeg (vi) venter og venter... USA-tildelingene for september er kommet (begynte å komme mandag), og nå bare lurer jeg på hvor lenge etter vi hører noe her!?! Kanskje i dag??? (ja, takk, helst i dag!)

Som du sier, med den superfarta det gå med nå, er det ikke lenge til du heller hører noe!!!

Det er utrolig så raskt det kjennes ut når man først har nådd dit!

(Du venter vel på nummer to, hvis jeg ikke tar feil?)

Hilsen

-Og velkommen tilbake etter den korte pausen :o). Det er ikke vits i å la en person ødelegge alt det bra dette forumet innebærer.

Håper ellers dere hører noe fra Kina snart !!

Klem fra

sirka1365380541

Takk skal du ha!

Jeg (vi) har registreringsdato i Kina 30. september i fjor. Så nå er det like før!!

Og det er klart jeg deler det med alle som vil høre her inne!!!

Hva med deg? Venter du også på Kina, eller?

Hilsen

Hei, igjen.

Må desverre jobbe litt innmellom at jeg titter innom DOL :)

Ja, vi venter også på Kina. Er litt lenger bak i køen enn dere - har reg. dato Kina 03.12.02. Men det går jo fortere og fortere så nå har vi ett aldri så lite håp om å dra til Kina før jul...

Vi gleder oss vilt og hemningsløst!! :)

Annonse

carla1365380461

Hei, igjen.

Må desverre jobbe litt innmellom at jeg titter innom DOL :)

Ja, vi venter også på Kina. Er litt lenger bak i køen enn dere - har reg. dato Kina 03.12.02. Men det går jo fortere og fortere så nå har vi ett aldri så lite håp om å dra til Kina før jul...

Vi gleder oss vilt og hemningsløst!! :)

Ahhh!

Ja, da er det jo ikke lenge igjen!!

august og september nå, oktober og november i sept. og desember og januar i oktober...

Hørtes det ut som et logisk regnestykke? Du har vel kommet fram til samme resultat 1000 ganger sjøl, tenker jeg!?

PS: Må tilbake til jobben jeg også (du og du så ineffektiv jeg er for tida, kollegene skulle bare ha visst...)

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...