Gå til innhold

jobb etter depresjon

Anbefalte innlegg

Gjest litenogalene

Jeg skrev under her om min depresjon og muligheter for innleggelse. Tusen takk til dere som svarte meg!

Nå har jeg begynt å tenke på muligheter for jobb, når jeg en gang blir frisk. (Sier med vilje når og ikke hvis)

Vil det ikke være veldig negativt å måtte fortelle på et jobbintervju at du har hatt problemer med depresjon? Enten jeg legges inn eller ikke, så kommer jeg nok til å få et "hull" i arbeidshistorien min (har allerede hull i studiene) som må forklares. Kan dette koste meg jobber tror dere? Vil en arbeidsgiver ta sjansen på en ustabil arbeidstaker dersom hun/han har muligheten til å velge en annen som er like kvalifisert men som ikke har hatt slike problemer?

Vet ikke om JEG hadde tatt den sjansen...

Jeg har veldig høy utdannelse og hadde håpet på en god karriere når jeg får dette bak meg...

Blir veldig takknemlig for svar denne gangen også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115039-jobb-etter-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest slitern

Først av alt: helsa kommer først. Det er noe i det du sier og det er hardt på arbeidsmarkedet, men du må ikke glemme å ta hensyn til deg selv. Du bør kanskje vurdere hvordan du selv har det og om du trenger å trappe ned på jobben/eventuelt finne en mindre krevende jobb.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115039-jobb-etter-depresjon/#findComment-689104
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...