Gå til innhold

Noen som har prøvd speddating?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest footprints

Han mente nok Speed-dating. Det var visst et eller annet opplegg på det stedet igår, hvor man skulle få en viss tid med en mengde personer e.l. Vet lite om det.

Synes det høres kult ut jeg da, men det er vel opp til hver enkelt det som alt annet. Men 4000!!! var vel litt drøyt. Da blir det for sjeldent i forhold til min lommebok:)

Annonse

Synes det høres kult ut jeg da, men det er vel opp til hver enkelt det som alt annet. Men 4000!!! var vel litt drøyt. Da blir det for sjeldent i forhold til min lommebok:)

Det kostet "bare" 190kr, ikke 4000. De som arrangerer det TJENER 4000 på en time, ved å ta ca 200 hver av 20 personer.

betaler man 4000 for å få en date, så passer man kanskje godt sammen uansett?

Hehe, sjekk linken laban ga ut. 190 kr koster det, og da får man 10 dater.

da begynner det jo å høres ut som et artig alternativ for desperate mennesker, som er lei av fyllesjekking og mennesker som ikke er ute etter et seriøst forhold... mulig endel betaler 190 kroner for ti mulige ONS da men...

Annonse

Gjest footprints

da begynner det jo å høres ut som et artig alternativ for desperate mennesker, som er lei av fyllesjekking og mennesker som ikke er ute etter et seriøst forhold... mulig endel betaler 190 kroner for ti mulige ONS da men...

Snilen da - du har bare 6 min med hver - kanskje vel optimistisk å tenke 10 ONS da eller - *flire*

Hvorfor er å gå grundig til verks desperat?

Gjest slitern

Snilen da - du har bare 6 min med hver - kanskje vel optimistisk å tenke 10 ONS da eller - *flire*

Var det ikke bare 3 minutter på hver? Det synes jeg er litt lite. Blir ikke kjent på 3 minutter! Da blir det bare utsiling ut fra utseende og det er jo ikke alltid bra for de som ikke er veldige pene mener jeg.

Var det ikke bare 3 minutter på hver? Det synes jeg er litt lite. Blir ikke kjent på 3 minutter! Da blir det bare utsiling ut fra utseende og det er jo ikke alltid bra for de som ikke er veldige pene mener jeg.

tre minutter på å gjøre et godt førsteinntrykk er en utfordring ja... må ha en god dag for at det skal klaffe. blir vel magefølelsen som bestemmer om man treffes igjen da, eller utseendet ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...