Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to særdeles innpåslitne fluer (av typen vanlig svart, motbydelig husflue) som gjør meg RABIAT!!!!

De har vært her i dagevis, de setter seg på meg og på alt annet som måtte være i umiddelbar nærhet. JEG HATER DEM!!!!

Følgende tiltak for utslettelse er prøvd:

*slå dem ihjel (nytter selvsagt ikke, de flyr unna og er tilbake i løpet av 5 sekunder)

*eder og forbannelser (gir en viss, men akk så kort tilfredstillelse)

*håpe at de dør av seg selv snart (svina er evigvarende!!!!)

Er det noen erfarne fluemordere her, eller må jeg vente heeeelt til i morra, og så kjøpe en sånn motbydelig klisseremse?

- Snakk om å være omsvermet i min ferske singeltilværelse...

#%##"?XX#@!!!!

Gjest puzzle
Skrevet

Hent inn noen edderkopper, så skal du se at det ordner seg :)

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Om du ikke har forsøkt dette allerede: Når de setter seg på en flate, prøv å nærme deg dem med begge hendene samtidig, men fra hver sin side! Da blir de forvirret, og vet ikke i hvilken retning de skal fly. Slå raskt! Slå hardt! Vær nådeløs!

Gjest Kanskje det?
Skrevet

Sett opp dør eller vindu i nærheten av flua. Er du heldig flyr den ut!

Skrevet

Fluene jeg har på besøk surrer alltid på vinduene, da bare åpner jeg på vid gap, så flyr de ut.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Bombesikker:

Ta en brun tynn pakkestrikk, og skyt flua når den sitter. Skyt langsmed flaten den sitter på. Jeg hadde et raid i dag, tok 4 på noen få minutter. 100% treff, 4 skudd, 4 fluer.

Gjest Sarina
Skrevet

Hent inn noen edderkopper, så skal du se at det ordner seg :)

Ta og hent en flaske med hårspray, parfyme eller lignende. Spray på og de detter ned, så slår du de flat!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...