Gå til innhold

Jeg venter på en telefon

Anbefalte innlegg

Gjest hva er dette for noe

Jeg traff en mann via internett for noen måneder siden. Første gang tiltrakk han meg ikke i det hele tatt, men han var interessant å diskutere med så jeg sa ja til å møte han igjen. Vi har møttes noen ganger og sendt SMS innimellom. Etter at jeg hadde vært bortreist lenge traff jeg han siste søndag, da traff jeg også noen av vennene hans. Vi tilbrakte hele søndagen sammen og for første gang var det litt flørting. Siden har jeg vært opptatt av om han ringer igjen. Den søndagen plaget det meg hvor tiltrukket jeg var av han som mann. Vi er skilte begge to og godt voksne. Han er noe helt for seg selv, kunstner og veldig spesiell. Jeg er glad i musikk, kunst og litteratur og derfor hadde vi så mange intressante diskusjoner. Jeg er så forvirret nå, hva vil jeg egentlig? Jeg har oppdaget at jeg har en tendens til å tiltrekkes av menn som er ikke materialistiske, kunstneriske, annerledes etc. Jeg var gift i åresvis med en mann som var fornuftig, sportsintressert, leste bare aviser, ville ikke se på kunst hvis ikke det viste en hund som var en hund osv. Jeg har en fast jobb, ordnet økonomi, egen leilighet hvor jeg bor sammen med mine tre barn som er nesten voksne (en er egentlig borte for godt). Jeg føler meg som en ungdom som går og venter på tekstmelding eller en telefon. Jeg oppdaget disse følelsene etter søndagen. Er jeg blitt gal eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115114-jeg-venter-p%C3%A5-en-telefon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke gal, du er forelsket! :)

Ettersom dette er en orginal kunstnertype bør du være forberedt på at han kanskje ikke følger de reglene for ringing og sjekking som a4 folk gjør.

Kanskje skal du ta initiativet selv?

Har gått her i tre dager og tenkt skal- skal ikke. Har kjent han i tre eller fire måneder så jeg forstår ikke hva som foregår i hodet på meg nå. Så han i slutten av mai og så nå to måneder senere og har ikke tenkt på han uten når han har sendt tekstmeldinger. Han har mistet mobilen sin så jeg må ringe hjemmetelefonen, skal - skal ikke igjen. Jeg er da ikke noen ungdom lenger, hva vil jeg med en blakk kunstner.

Har gått her i tre dager og tenkt skal- skal ikke. Har kjent han i tre eller fire måneder så jeg forstår ikke hva som foregår i hodet på meg nå. Så han i slutten av mai og så nå to måneder senere og har ikke tenkt på han uten når han har sendt tekstmeldinger. Han har mistet mobilen sin så jeg må ringe hjemmetelefonen, skal - skal ikke igjen. Jeg er da ikke noen ungdom lenger, hva vil jeg med en blakk kunstner.

Ring ham da vel!

Og si hvordan det går!! :)

Tvi tvi!

Blakke kunstnere er romantiske og ville i senga har jeg hørt! :)

Ring ham da vel!

Og si hvordan det går!! :)

Tvi tvi!

Blakke kunstnere er romantiske og ville i senga har jeg hørt! :)

Ja jeg ringer han i morgen og legger en beskjed på svareren hvis han ikke er hjemme. Da får han bestemme om han kontakter meg igjen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...