Gå til innhold

i address-menyen oppe her.. slette det jeg..

Anbefalte innlegg

Gjest ikke sign

.... har skrevet inn der før. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? Jeg vil gjerne slette adressene der, samt gjøre slik at det jeg skriver (også her under tittel f.eks.) kommer i en ny setning. Om dere skjønner.. Vil ikke at alt jeg har skrevet tidligere kommer opp. Prøvde markere området og så trykke delete, men det nyttet ikke. Mannen min sin pc har det slik at pc'en ikke husker det man skriver/søker på.. Lett bruksanvisning? Takk for svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115146-i-address-menyen-oppe-her-slette-det-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Øverst på skjermbildet ditt ser du: "Tools/Verktøy.

Gå dit, og klikk deg videre.

Tools--> Internet options--> Content--> (velg fanebladet "AutoComple) Clear Forms.

Takk.. fikk det til, men ikke akkurat der du skrev (tror jeg..). Vet du hvordan man kan få det slik at det ikke blir lagret ting man skriver f.eks. i "tittel"-menyen når man skriver innlegg, og der man skriver adressene...?

Takk.. fikk det til, men ikke akkurat der du skrev (tror jeg..). Vet du hvordan man kan få det slik at det ikke blir lagret ting man skriver f.eks. i "tittel"-menyen når man skriver innlegg, og der man skriver adressene...?

Dette står i hjelp:

To delete Autocomplete entries from the Address bar list

The AutoComplete feature saves previous entries you've made for Web addresses, forms, and passwords. To delete entries from the Address bar, you must clear your History folder. You cannot clear individual entries from the list of saved entries.

On the Tools menu in Internet Explorer, click Internet Options.

Click the General tab.

Under History, click Clear History.

Gjest takk for hjelpen u/t

Dette står i hjelp:

The AutoComplete feature saves previous entries you've made for Web addresses, forms, and passwords. To delete entries from the Address bar, you must clear your History folder. You cannot clear individual entries from the list of saved entries.

Click the General tab.

.

Gjest ikke sign

Dette står i hjelp:

Click the General tab.

Men jeg tenkte slik at det framover blir slik at ting jeg skriver (adresser/ord jeg søker på osv.) ikke kommer fram igjen når jeg skal skrive noe nytt, om du forstår. Slik at feltet alltid er hvitt/rent! Eller må man med jevne mellomrom slette i history? Takk for svar..

Annonse

Men jeg tenkte slik at det framover blir slik at ting jeg skriver (adresser/ord jeg søker på osv.) ikke kommer fram igjen når jeg skal skrive noe nytt, om du forstår. Slik at feltet alltid er hvitt/rent! Eller må man med jevne mellomrom slette i history? Takk for svar..

Tools--> Internet options--> Content-->, velg fanebladet "AutoComplete"

Her fjerner du haken som står ved "Use auto Complete for" Der har du noen valg.

Om du ikke vil adresser osv skal komme opp, fjerner du haken som står ved "Web Adresses"

Gjest takk for hjelpen! u/t

Tools--> Internet options--> Content-->, velg fanebladet "AutoComplete"

Her fjerner du haken som står ved "Use auto Complete for" Der har du noen valg.

Om du ikke vil adresser osv skal komme opp, fjerner du haken som står ved "Web Adresses"

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...