Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt forleden dag og ventet på bussen som vanlig.

og på benken bortenfor meg var det en gjeng på 6-7 gutter og jenter...

som spytter...

og spytter......

og spytter....

spytter..

normalt driter jeg i om folk spytter, men det må da vel være mulig og holde tilbake litt av kroppsvæsken??

er det ekkelt, eller hva er det jeg har gått glipp av den siste tiden?

mvh:

Skrevet

Dødsekkelt spør du meg. Ofte ser man stoooore, klyyyysete pøler med spytt foran benkene på busstoppet. blæ!

Gjest puzzle
Skrevet

Ja, det er opplagt ekkelt. Skjønner ikke hvorfor folk MÅ gå rundt å spytte så snart de er utendørs. Når de er innomhus regner jeg med at de klarer å holde på spyttet sitt, selv mange timer i strekk.

Og hva med denne snørringa da? Folk som holder for det ene neseboret og blåser snørr og gørr ut av det andre?

Og dette skal vi gå og tråkke i, både store og små!? Usj!

Skrevet

Guttas primitive måte å markere på? Akkurat som bikkjer som pisser oppetter lyktestolpene.

Gjest Pricilla
Skrevet

Spytting er ekkelt ja! Da jeg var sånn 14 år ca spytta venninna mi og jeg hele tida.. Dårlig vane!

Synes det er verre med folk som holder for det ene neseboret og snyter all gørra si ut av det andre - rett ut i lufta! *grøss* Så henger det snørr over hele hånda som man bare elegant rister av...

petter smart
Skrevet

Dette er en ond sirkel. Når de spytter blir de tørrere i munnen og kroppen produserer mer spytt. Kroppen blir vant til at det spyttes konstant og produserer masse spytt. Og det er jo ikke særlig behagelig å gå rundt med masse spytt i munnen. Men etter en stund uten spytting vil kroppen produsere mindre spytt igjen og problemet er løst.

Skrevet

Jaujau... huffe.. jeg husker jo hvordan det var på skolen.. i friminutte satte folk seg på en benk helt på starten, og spyttet.. og spyttet og spyttet, på akkurat samme sted foran seg, til det var en slags liten dam der. :P

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Spør om de har tuberkulose og/ eller om det er smittsomt. Vi hadde en lærer som sa det, og det førte til at flere slutta.

Han fortalte historien om den tuberkuløse som satt på toget under krigen og spytta i en flaske. De andre på toget trodde han drakk brennevin, og da det ble mørkt i en tunnel, tok en annen flaska og tok en slurk av den.

Skrevet

Guttas primitive måte å markere på? Akkurat som bikkjer som pisser oppetter lyktestolpene.

Det var jo jenter der som spyttet også.

Kanskje likestillingen virkelig har noe for seg?

Skrevet

Det var jo jenter der som spyttet også.

Kanskje likestillingen virkelig har noe for seg?

Hei Goliath, var ikke meninga å slenge dritt om dere gutta da. Det gjelder like mye oss jenter. Urkvinnen sitter fremdeles i oss også vettu ;)

Vi tror vi er så siviliserte i dagens samfunn..men de "primitive" instinktene skal det mye til å ta knekken på, naturen går sin gang.

Skrevet

Spør om de har tuberkulose og/ eller om det er smittsomt. Vi hadde en lærer som sa det, og det førte til at flere slutta.

Han fortalte historien om den tuberkuløse som satt på toget under krigen og spytta i en flaske. De andre på toget trodde han drakk brennevin, og da det ble mørkt i en tunnel, tok en annen flaska og tok en slurk av den.

Jeg tror ikke tuberkulose gjør inntrykk på de unge i dag.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg tror ikke tuberkulose gjør inntrykk på de unge i dag.

Ingen lurer på hvorfor vi tar BCG og pirquet ?

Skrevet

Ingen lurer på hvorfor vi tar BCG og pirquet ?

Neppe. De er bare redde for å besvime ved synet av ei sprøyte.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Neppe. De er bare redde for å besvime ved synet av ei sprøyte.

Jeg sto vakt hos legen i forsvaret når det skulle få tetanus vaksine, og av 300 mann var det 12 som mer eller mindre svimte av. Og så svimte de en gang til da de skulle avgi blodprøve, pluss noen til som tålte tetanusen men tålte ikke å se blod.

Skrevet

Jeg sto vakt hos legen i forsvaret når det skulle få tetanus vaksine, og av 300 mann var det 12 som mer eller mindre svimte av. Og så svimte de en gang til da de skulle avgi blodprøve, pluss noen til som tålte tetanusen men tålte ikke å se blod.

Ja, jeg kjenner et par store, sterke karer som nesten besvimer ved synet av litt blod eller sprøyter.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja, jeg kjenner et par store, sterke karer som nesten besvimer ved synet av litt blod eller sprøyter.

Det er er ganske underlig ?

Skrevet

Det er er ganske underlig ?

Ja, hvis man tenker tradisjonelt at stor sterke menn skal tåle det meste.

Skrevet

Hei Goliath, var ikke meninga å slenge dritt om dere gutta da. Det gjelder like mye oss jenter. Urkvinnen sitter fremdeles i oss også vettu ;)

Vi tror vi er så siviliserte i dagens samfunn..men de "primitive" instinktene skal det mye til å ta knekken på, naturen går sin gang.

Enig med deg i det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...