Gå til innhold

Det er en låt som spilles på Radiotango...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og det irriterer meg grenseløst at jeg ikke klarer å finne ut hvilken gruppe vi her snakker om.

Låta er rocka, kanskje i litt punkstil, og det er noe så sjeldent som et hunkjønn på vokal.

Teksten i refrenget går noe sånn som det her:

"...common people with tears in their eyes..."

Samt:

"...it's all so simple, it's aaaaaall about the past..."

Eller noe i den duren.

Jeg er litt usikker på den siste av de tekstene jeg skrev inn der. Mulig jeg blander med en annen låt.

Uansett: Det er ikke mange kvinnelige rockere, så noen vet kanskje?

Jeg vet for øvrig ikke om låta er ny, da Radiotango ikke akkurat holder seg til topp 20.

Vel, jeg vil gjerne ha navnet på gruppa da vokalisten høres så sexy ut at jeg gjerne vil ha et ansikt å onanere til + jeg vil også gjerne laste ned låta.

Thanks.

Skrevet

Første jeg fant med kvinnelig vokal på spillelista deres er "The Donnas" og låta "Take it off" - en punkaktig sak på litt under 3 minutter.

Skrevet

Første jeg fant med kvinnelig vokal på spillelista deres er "The Donnas" og låta "Take it off" - en punkaktig sak på litt under 3 minutter.

Jeg sjekket spillelista deres men tror ikke den er videre oppdatert.

Jeg trodde også det var den låta når jeg så den, og sjekket derfor teksten, men det er ikke den...

Hehe, jævla irriterende å høre en låt, natt etter natt, og ikke ha noen som helst formening om hvem som spiller den... Kan bli frustrert av mindre.

Gjest lis@bet
Skrevet

Jeg trodde også det var den låta når jeg så den, og sjekket derfor teksten, men det er ikke den...

Hehe, jævla irriterende å høre en låt, natt etter natt, og ikke ha noen som helst formening om hvem som spiller den... Kan bli frustrert av mindre.

Send radiotango en mail og spør. :-)

Skrevet

Er det ikke Surferosa da? (Frontfiguren der heter Marianne, om jeg ikke husker feil.) Jo, tror nok det er Surferosa. Husker ikke hva sangen heter i farta.

Skrevet

Hvis det ikke er Surferosa kan det være Briskeby?

Briskeby-damen er i hvertfall noe å onanere til, syns jeg..

Skrevet

Jeg hører for meg at det er en ekte, original synth-80-tallslåt!?

Men husker ikke hvem jeg tenker på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...