Gå til innhold

Barn fra samme barnehjem / sted i Kina

Anbefalte innlegg

Leste akkurat om en familie som fikk tildeling på nr 2 fra samme barnehjem/sted som førstmann (Kina).

Hadde nevnt i søknaden til CCAA at de gjerne kunne tenke seg et barn fra dette stedet. De var klar over at det var et skudd i blinde, men prøvde seg.......

Lurer på om det er en tilfeldighet eller om CCAA virkelig prøver å etterkomme slike ønsker?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115161-barn-fra-samme-barnehjem-sted-i-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet det er mange amerikanere som skriver ønsker når det gjelder både det ene og det andre, deriblant provins/barnehjem. Noen ganger får de det som er ønsket, andre ganger ikke. Akkurat nå er det en tråd om en enslig søker som er aldeles sønderknust, og har hatt den verste dagen i sitt liv fordi hun fikk tildelt en liten jente på 13,5 måneder, og hun hadde skrevet at hun ønsket 0-6 måneder i søknadsbrevet sitt. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte... Nå er vel det med å ønske provins og barnehjem litt mer "stuerent" i den sammenheng kanskje?

;-) Selv må jeg innrømme at det hadde vi ikke gjort dersom/hvis/såfremt/ifall vi skal søke en gang til. Jeg syns ikke det er så viktig.

Men det jeg ville si... Det er faktisk en av de som ba om samme barnehjem og fikk det, som etter at hun kom hjem med yngstemann, syns de 2 jentene hun hadde var så vanvittig like. Hun tok DNA-test på dem, og de er faktisk søsken. Sjansen for at noe slikt skal hende er vel minimaaaaal, men her har det faktisk skjedd!

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...