Gjest gifteklar Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Vi har bestemt oss for å gifte oss!!Til neste sommer skal det skje!Vi er begge to ihuga motorsykkel-elskere,og drar mye på treff.Tro om det vil være mulig å gifte seg på et slikt treff??Tror dere en prest,evnt, feltprest vil vie oss på et slikt sted?Det er jo en god del alkohol i omløp. Vi er en klubb på over 40 medlemmer,hadde vært artig å bare overraska dem på en lørdag:) Hva tror dere,er det utelukket å få til,eller....? 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Du får ta kontakt med kirken din og høre om det er en prest der som er sporty nok. Hvis ikke, kanskje det finnes en dommer som er det? Det finnes en del prester som i følge egen målestokk er både ville og gale, og ser dette som en utfordring. Hva med å kontakte Holy Riders i Drammen- de bør vel ha kontakt med en mc-prest? Hvis ikke, får dere gifte dere på nærmeste tinghus og stjele festen med brask og bram og brumm brumm! Lykke til. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Hadde kanskje vært smart å ta kontakt med Holy Riders (kristen bikergjeng). Vil tro de kjenner til en del sporty prester som kan tenke seg å stille opp :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Som Hawkwind sier - ta kontakt med Holy Riders. Det finnes sikkert noen prester som også er bitt av mc-feberen, og det ville vel vært naturlig å finne en av disse blant Holy Riders? 0 Siter
Tornerose Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Venner av min samboers bror giftet seg på MC-treff (GoldWing), og de fikk så vidt jeg vet presten ut til campingplassen og giftet seg. Dette foregikk i Danmark da, så jeg vet ikke om du ville kunne gjort det i Norge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.