Gå til innhold

Gifteklar

Anbefalte innlegg

Gjest gifteklar
Skrevet

Vi har bestemt oss for å gifte oss!!Til neste sommer skal det skje!Vi er begge to ihuga motorsykkel-elskere,og drar mye på treff.Tro om det vil være mulig å gifte seg på et slikt treff??Tror dere en prest,evnt, feltprest vil vie oss på et slikt sted?Det er jo en god del alkohol i omløp.

Vi er en klubb på over 40 medlemmer,hadde vært artig å bare overraska dem på en lørdag:)

Hva tror dere,er det utelukket å få til,eller....?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Du får ta kontakt med kirken din og høre om det er en prest der som er sporty nok. Hvis ikke, kanskje det finnes en dommer som er det? Det finnes en del prester som i følge egen målestokk er både ville og gale, og ser dette som en utfordring. Hva med å kontakte Holy Riders i Drammen- de bør vel ha kontakt med en mc-prest?

Hvis ikke, får dere gifte dere på nærmeste tinghus og stjele festen med brask og bram og brumm brumm!

Lykke til.

Skrevet

Hadde kanskje vært smart å ta kontakt med Holy Riders (kristen bikergjeng).

Vil tro de kjenner til en del sporty prester som kan tenke seg å stille opp :-)

Skrevet

Som Hawkwind sier - ta kontakt med Holy Riders.

Det finnes sikkert noen prester som også er bitt av mc-feberen, og det ville vel vært naturlig å finne en av disse blant Holy Riders?

Skrevet

Venner av min samboers bror giftet seg på MC-treff (GoldWing), og de fikk så vidt jeg vet presten ut til campingplassen og giftet seg. Dette foregikk i Danmark da, så jeg vet ikke om du ville kunne gjort det i Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...