Gå til innhold

Hvor lang tid pleier det gå...

Anbefalte innlegg

carla1365380461

... fra USA-tildelingene kommer før AF-folk hører noe her hjemme???

De siste gangene har jeg hatt inntrykk av at det bare har gått et par virkedager. Varierer det veldig fra gang til gang???

(Tør ikke ringe AF, er redd de sier at de ikke vet noe & ingen tildelinger tilsendt...)

(Hilsen si som burde jobbe i stedet for å stille umulige spørsmål...)

(PS: Har forresten bare resignert og inndefinert adopsjonsforberedende arbeid i arbeidsplanen min.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115166-hvor-lang-tid-pleier-det-g%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener at det tok en uke ved siste runde fra jeg hørte om de første tildelingene i USA til jeg hørte om de første tildelingene i Norge.

Nå må jeg si at jeg har hatt ferie og ikke vet om nyhetene var helt ferske når jeg mottok dem.

Kan tenke meg at det kribler i magen din.

Mener at det tok en uke ved siste runde fra jeg hørte om de første tildelingene i USA til jeg hørte om de første tildelingene i Norge.

Nå må jeg si at jeg har hatt ferie og ikke vet om nyhetene var helt ferske når jeg mottok dem.

Kan tenke meg at det kribler i magen din.

Når det gjaldt forrige gang så fikk USA de første tildelingene torsdag 3. juli og vi fikk tildeling mandag 8. juli. Så fort gikk det på tildelingen før oss også - håper de fortsetter i samme spor:-)

carla1365380461

Når det gjaldt forrige gang så fikk USA de første tildelingene torsdag 3. juli og vi fikk tildeling mandag 8. juli. Så fort gikk det på tildelingen før oss også - håper de fortsetter i samme spor:-)

Takk for svar!

Ja, det var det jeg trodde at det gikk nokså fort de siste to gangene!

Så nå bare venter og venter jeg... (Og samtidig er der en stemme som sier: Tenk om dette er et "unntak" - at alle får utenom oss...)

Håper jeg blir tilnærma normal igjen etter at dette er over!

Hilsen

Takk for svar!

Ja, det var det jeg trodde at det gikk nokså fort de siste to gangene!

Så nå bare venter og venter jeg... (Og samtidig er der en stemme som sier: Tenk om dette er et "unntak" - at alle får utenom oss...)

Håper jeg blir tilnærma normal igjen etter at dette er over!

Hilsen

Hei, Carla! Når jeg så du skulle ta pause fra DOL - rett før tildeling, tenkte jeg på min virkelig store nettiver før tildeling for en måned siden. Det var bare ikke mulig å holde seg unna PC'en, så jeg har forståelse for ditt snarlige comeback.

Etter tildelingen trodde jeg at alt skulle normalisere seg - jeg skulle få gjort noe både på jobb og hjemme. Men det har ikke blitt bedre. Nå får jeg virkelig ikke gjort noe. Og jeg delte den samme erfaringen en annen juli mor i går. Rådet er: prøv å få unna et par oppgaver hver dag nå!

Gleder meg til å lese den glade nyhet.

(Det har blitt enda mer spennende å lese tildelinger etter å ha opplevd det selv!)

carla1365380461

Hei, Carla! Når jeg så du skulle ta pause fra DOL - rett før tildeling, tenkte jeg på min virkelig store nettiver før tildeling for en måned siden. Det var bare ikke mulig å holde seg unna PC'en, så jeg har forståelse for ditt snarlige comeback.

Etter tildelingen trodde jeg at alt skulle normalisere seg - jeg skulle få gjort noe både på jobb og hjemme. Men det har ikke blitt bedre. Nå får jeg virkelig ikke gjort noe. Og jeg delte den samme erfaringen en annen juli mor i går. Rådet er: prøv å få unna et par oppgaver hver dag nå!

Gleder meg til å lese den glade nyhet.

(Det har blitt enda mer spennende å lese tildelinger etter å ha opplevd det selv!)

Hei!!

Takk for svaret! Jeg tror jeg gratulerte deg med barnet (og jeg tenkte på deg hele sist måned i forbindelse med siste rundes tildelinger!), men for sikkerhets skyld: Gratulerer så mye!!! Du svever vel fremdeles, tenker jeg?!

Når drar dere??

Hvor stor gruppe er det som drar??

Drar du med Adopsjonsforum eller Verdens barn?

Takk for rådet og forståelsen angående det å ikke få gjort noe... Har som du sier bestemt meg for å gjøre to oppgaver i dag. Punktum (ha, ha).

Ellers håper jeg telefonen kommer i dag... (sukk)

Ha en fortsatt god venting!

Hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...