Gå til innhold

klær som passer min kropp

Anbefalte innlegg

Gjest Idoform
Skrevet

Før var jeg hysterisk opptatt av å følge motene.

Nå i det siste har jeg begynt å skjønne mer og mer at

det er enda viktigere å finne klær som passer spesielt til min kropp.

Det kan komme nye moter som jeg synes er kjempekule, og som ser bra ut på andre, men så passer de bare ikke min kropp, og jeg kjøper allikevel..

Det blir bare dumt.

Jeg har lyst til å finne min egen stil med klær som passer meg både i farge og form.

Det jeg lurer på er om det finnes en side på internet med tips av denne sorten?

Eller om noen av dere kan hjelpe meg, hvis jeg beskriver kroppen min.

Skrevet

Det du kan gjøre hvis du er usikker på hvilke farger som kler deg og sånt er å ta en fargeanalyse. Jeg syntes det var kjempemorsomt og prøver å kjøpe klær etter det fargekartet jeg fikk og har fått noen kommentarer på at det og det plagget kler meg - artig!

Gjest Idoform
Skrevet

Det du kan gjøre hvis du er usikker på hvilke farger som kler deg og sånt er å ta en fargeanalyse. Jeg syntes det var kjempemorsomt og prøver å kjøpe klær etter det fargekartet jeg fikk og har fått noen kommentarer på at det og det plagget kler meg - artig!

Å, det hørtes bra ut!

Hvor kan man ta det, og hvor mye koster det?

Til opplysning bor jeg i Oslo.

Angela1365380318
Skrevet

Å, det hørtes bra ut!

Enkelte hudpleiere tar fargenalalyse av fjeset, der får du vite hvilke farger sminke og klær bør være i. Tror de fleste hudpleiere har det.

Skrevet

Nå er jeg middelaldrende..rundt 40 og ikke motefrik. Mye greiere å kjøpe klær som en liker enn å følge moten slavisk? Har ikke allverdens god råd heller, så kjøper det meste på salg og det er utrolig hvor mye det er å få tak i. Nei, jeg kjøper de klærne jeg trives i. Motehysteriet får de unge(yngre) ta seg av ;)

Skrevet

Å, det hørtes bra ut!

Et kjapt søk i google på fargeanalyse oslo ga i alle fall:

http://www.bliny.no/

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...