Gå til innhold

Er alle ute og nyter været eller? ; )

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Skulle ønske jeg var det og... Men sitter her svett og klam på kontoret og tvinner tommeltotter. Skal ut å sykle etterpå og grille.. så det blir kos, men skulle gjerne ha bada litt og. men synes ikke det er noen fine steder i Oslo å bade, i hvert fall ikke steder der det ikke er altfor mange folk..

Hmm... Kanskje sambis og jeg skal dra på hytta i morra? Kjøre båt, bade og kose oss på en øy helt alene? Høres jammen ikke dumt ut! : )

er så stille her om dagen.. Skjønner jo at folk ikke gidder sitte inne foran pcn nå, men noen av oss må! ; ) Selv om det er stille på jobb. '

Håper alle har en strålende sommer i hvert fall uansett hva dere bedriver tida deres med.. :

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115196-er-alle-ute-og-nyter-v%C3%A6ret-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber! Men jeg har hjemmekontor, så med jevne mellomrom stikker jeg ut og vanner en lang hekk vi har, som er blitt så tørr da vi var på ferie.

Deilig å stå barbeint i halvskygge og glo og vanne!

Det blir litt mindre PC-jobbing enn planlagt. Og det er egentlig krise, men.

Faren ved hjemmekontor

er stor.

Gjest Pricilla

Jeg jobber! Men jeg har hjemmekontor, så med jevne mellomrom stikker jeg ut og vanner en lang hekk vi har, som er blitt så tørr da vi var på ferie.

Deilig å stå barbeint i halvskygge og glo og vanne!

Det blir litt mindre PC-jobbing enn planlagt. Og det er egentlig krise, men.

Faren ved hjemmekontor

er stor.

tror jeg på! Må opp om morran og ut av leiligheten jeg! Ellers hadde jeg sikkert ikke fått gjort noe allikevel, så er like greit. + at jeg trenger det sosiale på jobb, selv om det er lite folk her nå..

Kos deg med vanninga di

Klamt kontor her også. Mannen min kommer og henter meg etter jobb. Vi skal gå tur i Nordmarka til et badevann der. Har med oss engangsgrill og skal møte et vennepar med barn på samma alder. Blir nok koselig. Og mindre folksomt enn på Huk... ;o)

Annonse

Gjest Pricilla

Klamt kontor her også. Mannen min kommer og henter meg etter jobb. Vi skal gå tur i Nordmarka til et badevann der. Har med oss engangsgrill og skal møte et vennepar med barn på samma alder. Blir nok koselig. Og mindre folksomt enn på Huk... ;o)

Hvilket vann da? Vi sykla langs alkerselva i går og helt opp mot Kjelsås. Slo oss ned ved vannet (Frysja?) og grilla pølser. Var ikke så mange folk der, deilig. Var noen par der med små barn, var ikke dere vel? ; ) var noen som bada og, men synes vannet var kaldt jeg så sto over.

Orker ikke Huk vi heller, er altfor fult av folk. Dessuten blir man beglodd fra topp til tå, noe jeg setter lite pris p med mine bleke legger og valker her og der! ; )

Hvilket vann da? Vi sykla langs alkerselva i går og helt opp mot Kjelsås. Slo oss ned ved vannet (Frysja?) og grilla pølser. Var ikke så mange folk der, deilig. Var noen par der med små barn, var ikke dere vel? ; ) var noen som bada og, men synes vannet var kaldt jeg så sto over.

Orker ikke Huk vi heller, er altfor fult av folk. Dessuten blir man beglodd fra topp til tå, noe jeg setter lite pris p med mine bleke legger og valker her og der! ; )

Nei, vi var ikke på Stilla i går. ;o) Men det er faktisk et veldig fint sted. Og ikke altfor stappa med folk sånnn som på Huk.

Vi gikk opp til Øyungen, vi. Der var det stille og rolig og omtrent ikke en kjeft. Nydelig kveldssol og fin temperatur i badevannet. (sa de som bada, dah! Jeg bader ikke med mindre det er over 26 grader i vannet. *s*) Veldig fin vei helt opp dit for sykkel og barnevogner var det også.

Gjest Pricilla

Nei, vi var ikke på Stilla i går. ;o) Men det er faktisk et veldig fint sted. Og ikke altfor stappa med folk sånnn som på Huk.

Vi gikk opp til Øyungen, vi. Der var det stille og rolig og omtrent ikke en kjeft. Nydelig kveldssol og fin temperatur i badevannet. (sa de som bada, dah! Jeg bader ikke med mindre det er over 26 grader i vannet. *s*) Veldig fin vei helt opp dit for sykkel og barnevogner var det også.

Pysa! ; ) 26 grader ja... da er det ikke forfriskende engang! bader bare det er 18 grader jeg, men heslt 21 eller mer.

Hvordan kommer man seg dit da hvis man skal sykle? Er lite kjent når det gjelder fine skogsveier i Oslo. Har tenkt oss ut på ny tur i dag, men blir kjedelig å sykle samme vei hele tiden. kan jo bare sykle rundt om kring, men er greit å ha et mål da, gjerne med vann, så vi kan grille og bade litt.

Pysa! ; ) 26 grader ja... da er det ikke forfriskende engang! bader bare det er 18 grader jeg, men heslt 21 eller mer.

Hvordan kommer man seg dit da hvis man skal sykle? Er lite kjent når det gjelder fine skogsveier i Oslo. Har tenkt oss ut på ny tur i dag, men blir kjedelig å sykle samme vei hele tiden. kan jo bare sykle rundt om kring, men er greit å ha et mål da, gjerne med vann, så vi kan grille og bade litt.

Vi kjørte bilen inn til Skar (Endeholdeplassen til bussen i Maridalen - der veien "stopper".) Derfra går det turvei inn til Øyungen. et par litt bratte oppoverbakker på begynnelsen, ellers veldig flatt og fint å sykle. Det var utrolig flott innover der.

Gjest Pricilla

Vi kjørte bilen inn til Skar (Endeholdeplassen til bussen i Maridalen - der veien "stopper".) Derfra går det turvei inn til Øyungen. et par litt bratte oppoverbakker på begynnelsen, ellers veldig flatt og fint å sykle. Det var utrolig flott innover der.

Og god helg! Utepilsen venter på meg.... hehe..

Gjest Pricilla

Kos deg! :o) Jeg har ennå en time igjen på jobb. Hvis ike sjefen fordufter før den tid, da, for da stikker nemlig jeg også. Det er 35 grader på kontoret mitt... *Varm*

Høres VARMT ut! her er det 23 og jeg smelter nesten.. men det er så klamt også! Nå skal jeg ut å ta en fredagpils med noen kollegaer jeg! Så leit.... : )

Annonse

Høres VARMT ut! her er det 23 og jeg smelter nesten.. men det er så klamt også! Nå skal jeg ut å ta en fredagpils med noen kollegaer jeg! Så leit.... : )

*sender ondskapsfulle blikk* Jeg renner snart vekk her jeg sitter. Eneste kontoret her med sol hele dagen - det er mitt. Hurra! not...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...