Gå til innhold

sikkert et dumt spørsmål, men......

Anbefalte innlegg

Gjest hemmlig

hvis dere er sammen med en gutt(eller jente) som dere ser har endel kviser, syns dere han(hun) blir mindre attraktiv hvis dere får greie på at han bruker salve eller piller mot kvisene? jeg syns det er flaut, så jeg tør aldri å fortelle det til noen. og nå skal jeg på hyttetur med kjæresten i en uke, og jeg bruker salve mot kvisene hver dag, men vet ikke om jeg skal ta det med i tilfelle hun oppdager det og syns det er.... et eller annet negativt og ikke liker meg så godt lenger pga det. men det må vel være bedre at hun ser at jeg prøver å gjøre noe med kvisene enn at jeg bare driter i det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115200-sikkert-et-dumt-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min har slitt med kviser i alle år, og særlig i den tiden vi ble sammen (vi var 19 og 20 år). Han brukte da salve på dem, og jeg tenkte aldri på at det var noe negativt ved det!

En annen ting: det er som regel den som har kvisene som legger mest merke til dem. Jeg tenker nesten aldri på at mannen min har det!

Helt enig i det du skriver til slutt: er helt sikker på hun synes det er positivt at du gjør noe med ditt "problem" enn at du ikke gjør det.

Dere er jo sammen og hun liker deg åpenbart, så du skal overhodet ikke være redd for å ta med deg kremen!

Håper dere får en fin hyttetur og tenk på det som tannkremen - nødvendig og helt naturlig!

Klem

om hun er glad i deg og respekterer deg er det klart hun skjønner at du bruker salve mot kvisene. det er jo ikke noe galt i å bry seg om utseendet sitt, og hun forstår jo at du vil føle deg mest mulig attraktiv ovenfor henne. hun har sikkert med en del hudkremer og slikt hun også...

håper du bruker sånne piller forsvarlig. hvis det er sånne antibiotikakurpiller. ei jeg kjente brukte det i årevis, og fikk plutselig beskjed om at hun skulle ha stoppet etter tre måneder...

det er klart kviser er et flaut tema i et forhold, men siden dere kjenner hverandre så godt at dere skal på hyttetur sammen, så går nok dette helt fint...

blir litt som når jenter har mensen, litt flaut i begynnelsen, men hverdagslig etterhver.

Gjest Pricilla

Når du bruker salve mot kviser så viser du at du prøver å få det vekk. Da skjønner hun jo at du er klar over problemet og er hygiensik og prøver å se best mulig ut - noe som er positivt!

Herregud, kviser er et normalt problem hos tenåringer... er vel bedre å vise at du prøver å fjerne problemet enn at du gir faen i det? Tror ikke hun vil si noe p det i det hele tatt. Bare synes det er bra..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...