Gå til innhold

Internett-bekjentskapets bakside.

Anbefalte innlegg

Gjest fortvila og lei

Traff en mann via nettet for ca. 6 måneder siden. Vi har hatt mange treff og mye så ut til å stemme. Helgene vi har hatt sammen har vi vært bare vi to, vi har nytt livet og hverandre til fulle. Så ingen vits i å involvere andre i dette.

To dager etter siste treff får jeg en sms fra han om at han var blitt kritisk syk og var på tur til sykehuset. Så sitter jeg her, ingen av hans nære pårørende vet om meg, jeg vet ikke noe om hans venner og familie. Telefonen roper mot meg i sin taushet.

Tenk om han er død, når får jeg vite det da? Får jeg vite det?

Tenk om han ligger der og er bevisstløs?

I det hele tatt...... jeg skulle ønske vi kunne tenkt på slikt midt i forelskelsens rus.

Vi bor et godt stykke fra hverandre, så det er liksom ikke bare å "stikke innom" heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115219-internett-bekjentskapets-bakside/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Vet du navn og adresse så ring sykehus og si du er bekymret, tror de kan oppgi om han er det, men ikke si noe om tilstanden.Men en beskjed fra deg kan de nok ta imot?

Har du prøvd å ringe? En del sykehus tilater nå mobiltelefoner.

ps: det hørs ut som en billig måte å slippe unna det å si at man ikke ønsker kontakt videre, jeg er syk og skal dø,. hadet liksom..

Du kan jo ringe sykehuset og spørre hvordan det går med ham. Detaljert info får du nok ikke, men du får jo i alle fall vite om han lever eller ikke. Og lever han og kan fremdeles snakke, så får du sikkert prate med ham også.

Ellers - når det er blitt så seriøst som det høres ut som, så er det jo kanskje på tide å la familie og venner få vite om dere.

Gjest i alle dager

Vet du navn og adresse så ring sykehus og si du er bekymret, tror de kan oppgi om han er det, men ikke si noe om tilstanden.Men en beskjed fra deg kan de nok ta imot?

Har du prøvd å ringe? En del sykehus tilater nå mobiltelefoner.

ps: det hørs ut som en billig måte å slippe unna det å si at man ikke ønsker kontakt videre, jeg er syk og skal dø,. hadet liksom..

Den var ny.... kan kanskje bruke den neste gang jeg skal slå opp med noen

Jeg er syk og skal dø.

LOL

Den var ny.... kan kanskje bruke den neste gang jeg skal slå opp med noen

Jeg er syk og skal dø.

LOL

Nei, den er ikke ny...har hørt den før jeg og - men hva skal man tro når man får beskjed om at et internettbekjentskap er veldig syk? Jeg har aldri før følt meg SÅ maktesløs som jeg gjorde den gangen...

Håper "fortvila og lei" får tak i vedkommende, det er vondt å ikke vite!

Annonse

Angela1365380318

Nei, den er ikke ny...har hørt den før jeg og - men hva skal man tro når man får beskjed om at et internettbekjentskap er veldig syk? Jeg har aldri før følt meg SÅ maktesløs som jeg gjorde den gangen...

Håper "fortvila og lei" får tak i vedkommende, det er vondt å ikke vite!

Ble du lurt eller var han syk?

Gjest pinogpuk

Hvis noen i familien min døde ville jeg ringt alle på telefonlista på mobilen. Og jeg regner med han har nr ditt?

Ellers bør det jo ikke være all verdens hokus pokus å finne ut om han lever eller er død. Har du prøvd å ringe han?

Sikkert en kjempeidè, det er vel bare det at på sykehus er mobiltelefonene slått av?

Gjest fortvila og lei

Endelig hørte jeg fra han. Han hadde vært koblet til noe elektroniske greier og kunne ikke bruke mobilen da.

Nå er alt i orden, når han kommer ut fra sykehuset må vi ordne opp i dette, orker ikke å ha det slik en gang til.

Takk for støtten!

Gjest ferskentre

Endelig hørte jeg fra han. Han hadde vært koblet til noe elektroniske greier og kunne ikke bruke mobilen da.

Nå er alt i orden, når han kommer ut fra sykehuset må vi ordne opp i dette, orker ikke å ha det slik en gang til.

Takk for støtten!

Ja, du kan da ikke ha det sånn! Snakk med ham.

Annonse

Gjest i samma båt

Det synes jeg ikke. Jeg savner faktisk den personen det gjelder veldig, for h*n var min aller beste venn og fortrolige i et par år...

Håper vedkommende har det så bra som mulig i dag!

ET dødsregister ville jo gitt deg svaret på om han lever eller er død? Jeg ville likt å vite, det er fælt å gå sånn rundt og lure på hva som skjedde.

Ingen skal komme og si at man ikke blir involvert i de man treffer på nettet, mailer med, chatter med osv. Det er jo en kontakt det og.

ET dødsregister ville jo gitt deg svaret på om han lever eller er død? Jeg ville likt å vite, det er fælt å gå sånn rundt og lure på hva som skjedde.

Ingen skal komme og si at man ikke blir involvert i de man treffer på nettet, mailer med, chatter med osv. Det er jo en kontakt det og.

Åja, sånn sett. Jeg misforsto hva du mente, tror jeg. Det hjelper lite med et slikt register, dersom man oppdager at vedkommende har brukt et alias, selv om h*n har påstått mange ganger at dette er det rette navnet, og at det er det som er registrert i Folkeregisteret...

Sånn er det visst bare, selv om vedkommende prøvde å kontakte meg for fjerde gang med et fjerde alias. Ganske skremmende, når jeg ikke får mulighet til å treffe denne personen ansikt til ansikt. Ingen av de fulle navnene og fødselsdagene jeg har blitt presentert for, stemmer overens med verken Telefonkatalog eller skattelister...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...