Gå til innhold

4 år vil ikke ? slutte å bærsje seg ut.

Anbefalte innlegg

Gjest bergset

Jeg har en flink sønn som for andre sommeren på rad prøver å slutte med bleier. Det å tisse på do går fint, og han er for det ofteste tørr om morgenen. Problemet er å bæsje. Han vil ikke bæsje på do. Har prøvd det meste med rutine doturer og bla. foreslått for han at han skal si fra når han må bæsje så vi kan ha på han bleie...Det vil han ikke.

Jeg mener han er klar over når han skal bæsje for han går da å gjemmer seg bort og blir veldig agressiv etter på. Vi prøver å ikke lage noe nr av det når vi må skifte på han etter på, men situasjonen er på stedet hvil og har vært det i flere mnd.

Ellers mener jeg alt er som det skal være med han.

Vet ikke hva jeg bør gjøre. kan det være noe galt md han fysisk? ( avføringen hans er fra normal til bløt)

Tar i mot gode råd med takk!!

Fortsetter under...

Dersom han bæsjer til noenlunde fast tider, altså har regelmessig avføring på samme tid hver dag, ville jeg ha satt på han bleie enten han vil det eller ikke. Da kommer bæsjen i bleia og etterpå kan dere la han gå uten. Det kan tenkes at det at han "må" bæsje i bleien selv om han ikke vil det, kan få han til å gå på do og gjøre fra seg der.

• 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...