Gå til innhold

flere pc-er på internett -UPC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vanlig UPC internett (chello). Lånte en mini switch en gang og fikk 2 pc-er på internett samtidig. Har tenkt å kjøpe en mini switch eller hub, men leste på upc.no at man kan bare ha en pc på nett med chello abbonnement, og at med chello plus (dyrere og raskere) kan man ha tre pc-er på nett.

Hvorfor fikk jeg da to pc-er på nett samtidig? Kan jeg risikere at jeg ikke får to pc-er på nett samtidig hvis jeg kjøper en mini hub? Bør jeg heller kjøpe en bredbåndsruter?

Forstår ikke....

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Du trenger en bredbåndsruter, med kabel eller trådløs.

Koble kabelen fra modemet inn i WAN porten og PC'ene i LAN portene hvis du skal bruke kabler.

Ellers leser du bare bruksanvisningen. Linksys har en rimelig en.

UPC vet ikke at du har flere PC'er på linjen, men dere må jo dele båndbredden da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...