Gå til innhold

Gratulerer til alle som har fått tildelinger, godkjenninger etc. :-)

Anbefalte innlegg

Så var ferien over, *sukk*. Tre uker uten tilgang til pc, og det gikk faktisk helt utmerket - sikkert fordi jeg hadde et par som sendte meg sms hver gang det skjedde noe her inne ;o)) Og som til og med skrev innlegg for meg en gang, *ler*.

Har også fått med meg at en viss person fremdeles herjer her inne :-(( Godt at webmaster gjør en så god jobb med å rydde opp!!

En dag igjen av ferien, så er det tilbake til hverdagen igjen...

Beste hilsen fra

Fortsetter under...

Hei. Velkommen hjem Har du hatt en fin ferie?

Skal du begynne på mandag på jobb?

Vi har hvert i Sverige i 10 dager etter på var jeg og ungene i Lyngdal. Har mesten ikke hvert hjemme i sommer.

Deiligt med tanken på at da har vi ikke så mange tanker. (tildelinger o.s.v.)

Har ikke hørt noe etter vi fikk distrikt.

Har dere hørt noe nå?

Hei. Velkommen hjem Har du hatt en fin ferie?

Skal du begynne på mandag på jobb?

Vi har hvert i Sverige i 10 dager etter på var jeg og ungene i Lyngdal. Har mesten ikke hvert hjemme i sommer.

Deiligt med tanken på at da har vi ikke så mange tanker. (tildelinger o.s.v.)

Har ikke hørt noe etter vi fikk distrikt.

Har dere hørt noe nå?

Hei bellami :-)

Jeg er tilbake igjen fra ferie, og på mandag begynner den harde hverdag igjen... Gleder meg faktisk litt også når jeg kjenner etter. Ferien har vært topp, men det er godt med hverdager også.

Vi har ikke hørt noe nytt enda, men jeg regner med at det blir en forlengelse av formidlingstillatelsen, og at vi kanskje får sende papirer til Colombia i løpet av september. Jeg er rolig enda, men jeg kjenner at det snart er på tide at det skjer noe med saken vår. Vi kan ikke ha den i bero i evigheter :-( Regner med å ta en telefon til AF i slutten av august for å høre om det er noen vits i å fortsette å vente på FANA, eller om vi bør gå for ICBF. Før sommeren fikk vi beskjed om at vi burde se ting ann til over sommeren, og det er jo nå...

Håper dere får Telefonen snart! Det kan ikke være lenge til nå?!?!?! Tvi-tvi!!

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...