UHU Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Er det da ikke ubeskrivelig mange flere vepser i år enn før? Og så så jævlig innpåslitne!? *knurr* 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Er vepseår i år siden detvar så varmt i fjor har mesteparten av vepselarvene overlevd. Dette gjelder også huggorm. Ja de er innpåslitne, og STORE! *grøss* hater veps! 0 Siter
happy1365380345 Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Er vepseår i år siden detvar så varmt i fjor har mesteparten av vepselarvene overlevd. Dette gjelder også huggorm. Ja de er innpåslitne, og STORE! *grøss* hater veps! iiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkk - har vepseallergi!!! Og de er jo som sagt her diiiiiiiiiigre. Yakk - ufyselige saker 0 Siter
lilje78 Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Jeg har sånn vepsefobi at det ødelegger sommeren min. Jeg trives best inne når vepsen er ute å flyr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.