Gå til innhold

godkjent slutten av juli 2002 Korea- tildelinger ?

Anbefalte innlegg

Hei!

vi ble godkjent 24/7 2003 og papirer er sendt Korea 6/8.

Lurer på om det er noen som har tilsvarende godkjenningstidspunkt fra ifjor og om dere har fått tildeling eller kommet hjem?

Vi har blitt forespeilet aug/sep 2004 på tildeling, men har jo sett at i praksis går det raskere hvis det ikke dukker opp SARS o.l.

Håper noen har lyst å svare.

Gratulerer med alle som har fått tildelinger.

Fortsetter under...

thuva1365380402

Hei. Vi var godkjent 7. juni 2002 og våre papirer ble sendt til Korea 23. august 2002. Vi fikk tildeling 10.april etter 10 mnd og kom hjem fra Korea 23. juni. Etter at vi fikk tildeling har ventetiden gått opp. Kjenner noen som var godkjent 20. juni 2002. De fikk tildeling 30. juni 2003, og fikk nå på onsdag hjem sin sønn med eskorte. De har brukt kort tid fra tildeling til beskjed kom. Men jeg tror at tiden nå er 12-13 mnd. Det var 25 par som var godkjente i juni i fjor, og de har fått færre tildelinger enn de hadde regnet med tror jeg. Det pleier å komme et rush på våren, men det kom ikke i år.

Lykke til i den siste ventetiden.

Klem

Vi ble godkjent i BUFA 08.07.02 og papirene ble sendt til Korea 16.09.02. Vi fikk oppgitt forventet tid til tildeling på 12 måneder. Nå har det gått 13 måneder og vi har fortsatt ikke hørt noe. Men nå må det da være like før?!

Skal dere reise til Seoul og hente?

Gjest BMS! og BPS!

Vi ble godkjent i BUFA 08.07.02 og papirene ble sendt til Korea 16.09.02. Vi fikk oppgitt forventet tid til tildeling på 12 måneder. Nå har det gått 13 måneder og vi har fortsatt ikke hørt noe. Men nå må det da være like før?!

KJære Molta!

Håper virklig du får den avgjørende telefonen denne uken. TRO meg, jeg venter virklig nå med dere.

*krysser alt jeg har*

*klem* fra oss som er 1,5mnd. etter dere

Hei alle sammen!

Takk for tilbakemeldinger. Regner med at da stemmer nok tiden som er oppgitt selvom det går raskere for noen. Vi får satse på at det blir sept 2004.

klem

Hei!

Vi reiser selv ned for å hente og kommer til å reise med KLM da det kun innebærer et flybytte i Amsterdam.Bestiller gjennom Egersund reisebyrå.

håper dere snart får svar. Kan du ikke gi beskjed når tid dere reiser. Lykke til med ventingen den er sikkert rett rundt hjørnet.

klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...