Rubia Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Var noe jeg ikke forsto på "system"menyen. En venn av meg sendte meg et program - Remote Administrator v2.1. Satte inn et passord og gav IP adr. mi og han gikk inn på min pc og hjalp meg. Han sa at vi fikk ny IP adr. for hver gang vi logget oss på internett, samt at jeg kunne velge å beholde programmet og ta nytt passord eller slette programmet etterpå. Dette virket veldig ok, jeg kunne jo se hele tiden hvor han gikk og hva han gjorde. Passordet byttet jeg med en gang etterpå, da jeg har lyst til å beholde programmet til senere bruk. Stemmer det hva han sier ? ( Han er ikke veldig langtidsvenn) Og er jeg sikker på at han ikke kan komme inn på min pc uten min samtykke fremover? Er dette programmet helt ok, eller har jeg vært for godtroende og naiv i min iver etter hjelp. Tusen takk for svar. Hilsen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115310-er-jeg-utrygg-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.