Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest uten sign nå

Det der er jo ikke å gi råd. Det er jo bare å skrive noe som er innlysende for alle mennesker. Fortelle at man skal ha frukt fremme osv? *PLING!*

Dessuten - en sort frukt? Jeg synes det ser motbydelig ut med sorte epler.

Godt sagt :-) Det er hyggelig å utveklse tanker og ting man lurer på. Men å skrive en historie om hvordan en forbereder evn. inntog av gjester... Hmmm, uten å virke stygg, jeg satt og humret mens jeg leste...

Fortsetter under...

Gjest hvorfor uten sign?

Godt sagt :-) Det er hyggelig å utveklse tanker og ting man lurer på. Men å skrive en historie om hvordan en forbereder evn. inntog av gjester... Hmmm, uten å virke stygg, jeg satt og humret mens jeg leste...

Man kan jo komme med sine ting her? Ikke les da om du synes det er så teit!

En kopp kaffe og at man har TID til gjestene er minst like viktig. Så får de ta det som det er :-)

Skriver under.

Ikke noe slår en god samtale.

Jeg har en venninne som er ekstrem ryddig, og ei venninne som er ekstrem uryddig.

Gjett hos hvem jeg slapper av mest?

Riktig - hos det uryddige. Der kan jeg slenge beina på bordet om ønskelig. Hos den andre tør jeg nesten ikke sprise eller drikke kaffe - tenk om jeg søler eller smuler... :-(

Annonse

Skriver under.

Jeg har en venninne som er ekstrem ryddig, og ei venninne som er ekstrem uryddig.

Riktig - hos det uryddige. Der kan jeg slenge beina på bordet om ønskelig. Hos den andre tør jeg nesten ikke sprise eller drikke kaffe - tenk om jeg søler eller smuler... :-(

Sant det, men det er heller ikke særlig koselig å dra på besøk til steder hvor du nærmest ikke tør gå på do for toaletter er grisete og det ligger skjeggstubber og tannkremrester og annet grums i vasken, og du trår forsiktig rundt for du lurer på hva slags gris som skal sette seg på sokkene dine. Jeg liker å ha det ryddig og noenlunde rent når det kommer gjester, men vi har det da avslappende likevel.

Hmm...

Gulvene mine har ikke blitt vasket med vann en eneste gang mens jeg har bodd her (litt over et år)... Bruker jif tørrmopp og av og til støvsuger.

Jeg er vel nok en slask...

Jeg vasker også meget sjelden. Flekker tar jeg etter hvert. Synes ikke du er grisete. Å vaske med vann og såpe gir grobunn for bakterier. Dessuten er ikke såpe bra for allergikere. De gangene jeg vasker, er det kun med vann og fiberklut.

Nei, det sies jo at man ikke trenger vann og såpe for å vaske gulv! Så da gjør du det på den rette måten..:)

Har lest det jeg også (at man ikke trenger vann eller såpe til gulvvask), men det gjelder ikke kjøkken/bad/entre der det gjerne blir fett/fotspor. Jeg tar over alle gulver hver dag med tørrmopp/evt. støvsuger og vasker med såpevann minst en gang i uka. Vaskevannet blir møkkete hver gang så jeg føler at det trengs! Noen folk går jo rundt i hele huset med utesko også, og hos dem burde det vel absolutt brukes vann til gulvvask?!

Skriver under.

Telefon:"God evening! Mrs Bucket (Bouquet), the Lady of the house speaking!

Skriver under.

Ser for meg Ms Bucket med nabo på besøk ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...