Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mon1365380357

Jeg har sett at det er flere her inne som ikke har aviklet sommerferie, i den tro at en skulle på hentereise i høst og det samme gjelder meg og!!Våre pappirer har vært i colombia siden jan.03 og nå lurer jeg på hvor lenge jeg skal vente før jeg avikler ferien, hva gjør dere?

Tenker og på hvor mye bagasje en får med til colombia.Har en bag full av nye barneklær tiltenkt barnehjemmet, som slek og venner har kommet med.Hvor mye har dere hatt med dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115323-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snart tre?

Hei! Jeg ser du skriver at dere har hatt papirene i Colombia siden januar 2003.

Er dere godkjente, når ble dere eventuelt det, og har dere fått distrikt?

Våre papirer har snart vært i Colombia i seks måneder nå uten at vi har hørt noe som helst. Begynner å lure på om de er kommet fram til riktig sted...

Gjest Tobarnmamsen

Du kan ha med 2 kolli pr voksen à 32 kg pr koffert

mvh

kjære væren, jeg er jo i tåka om dagen siden vi reiser om 3 dager. Har glemt å spørre ER Tours om akkurat det; altså da 64 kg pr voksne????

Ville sette pris på svar, så slipper jeg en tlf til ER tours og kan planlegge litt i helgen.......

vennlig hilsen

Våre papirer har snart vært i Colombia i seks måneder nå uten at vi har hørt noe som helst. Begynner å lure på om de er kommet fram til riktig sted...

Hei snart tre.

Vi hadde også våre papirer i Colombia i 10 mnd før vi fikk distrikt. Våre papirer ble sendt C. slutten av august 02, ble godkjente i slutten av des.02 fikk disrikt 26 juni 03.

Har nå ventet i 6 uker på den store telefonen.

Tenkte at du gjerne ville vite det.

Ellers har vi bare tatt 10 dager ferie pga. adopsjonen.

Lykke til.

mon1365380357

Vi fikk godkjenninga 12.07.03,men den var undertegnet i colombia 19.06.03. Kan forstå at du venter ja. Venter som bare det på distrikt jeg nå...hadde trodd jeg fant roen når vi fikk godkjenninga,men den gang ei.

Annonse

Gjest snart tre?

Hei snart tre.

Vi hadde også våre papirer i Colombia i 10 mnd før vi fikk distrikt. Våre papirer ble sendt C. slutten av august 02, ble godkjente i slutten av des.02 fikk disrikt 26 juni 03.

Har nå ventet i 6 uker på den store telefonen.

Tenkte at du gjerne ville vite det.

Ellers har vi bare tatt 10 dager ferie pga. adopsjonen.

Lykke til.

Oi, dere må være spente!

Det må jo være litt av en følelse, at telefonen kan komme hvilken dag som helst...

Selv gleder vi oss til godkjenningen er på plass - det vil være en milepæl det også.

Ha en fortsatt fin sensommer!

Gjest snart tre?

Vi fikk godkjenninga 12.07.03,men den var undertegnet i colombia 19.06.03. Kan forstå at du venter ja. Venter som bare det på distrikt jeg nå...hadde trodd jeg fant roen når vi fikk godkjenninga,men den gang ei.

Sier du det... jeg hadde også trodd vi skulle føle oss litt roligere når godkjenningen kom.

Ja, ja, trøsten må vel være at dere må ha gjort unna den verste ventingen nå som dere bare har den siste etappen igjen.

Håper det ordner seg med distrikt snart!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...