Gå til innhold

Fu :Hva gjør du i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt ungene, skal sette på ei maskin med klær, og stupe i seng før klokka ni. Er dødstrøtt... :)

Skrevet

I kveld koser jeg meg med kalde pils og god mat. Har akkurat bakt horn. Vandrer mellom pc'n og tv.

Ikkeno spesielt spennende da, men har det greit allikevel.

Har ligget hele dagen ute i sola og fått fin brunfarge. Samme prosedyre imorgen.

Skrevet

Vi har nettopp spist biff til middag, nå vandrer jeg litt mellom PC'en og TV4-filmen. Har ikke helt planlagt hva resten av kvelden skal brukes til.

Skrevet

Har akkurat vært ute og badet!

Har kjøpt meg dykkebriller og neseklype og klarer foreløpig å ta tolv tak under vann. Det er ny rekord for meg, for jeg får egentlig klaus. :)

Nå ser jeg på på TV samtidig som jeg skriver søknader og mumser smågodt.

Skrevet

Har lagt ungene, skal sette på ei maskin med klær, og stupe i seng før klokka ni. Er dødstrøtt... :)

Jeg kom nettopp hjem fra jobb. Jobber på et sykehjem.

SAVNER PILSEN i kjøleskapet....buhu...

...jaja, like greit, begynner på jobb 07.30 imorgen.

;-)

Skrevet

I kveld har jeg vært hos mamma, på familiemiddag med besøk av en slektning som bor i et annet land.

Nå skal jeg sitte på internett i noen timer, får prøve å legge meg før 1-2 tida, skal tidlig opp i morgen og shoppe med venninna mi :)

Gjest ikke sign
Skrevet

Kjeder meg.. la nettopp babyen, skal slappe av. Mannen gikk på puben, mens jeg ville vi skulle finne på noe sammen her hjemme... kjipt.

Skrevet

Drikker. Sheila sover. I morgen skal jeg krype ned til poolen. Det er et hardt liv.

Skrevet

Sitter foran data'n, og prater med min kjære utenom det. Har lagt barn, og skal nå si natta selv.

Skrevet

;-)

Hiver over 2 Carlsberg.

Litt for seint, kanskje?

Skrevet

;-)

Jeg har heldigvis helgefri. Har sovet i 13,5 time nå! :-o

På'an igjen til onsdag, men jeg blir helt sikkert oppringt før den tid. Begynner kvart over sju jeg, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...