Gå til innhold

FU: Har du blitt brun i sommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Ja, men jeg ser det melder dårligere vær i løpet av uka, så sydenturen ser ut til å være lagt til et perfekt tidspunkt :)

God timing.. Og nok en gang : God tur!!:o)

Kjekt å komme seg litt ut i verden. Sikkert spesielt for deg, som ikke hadde noen særlig fin forrige uke..

Annonse

God timing.. Og nok en gang : God tur!!:o)

Kjekt å komme seg litt ut i verden. Sikkert spesielt for deg, som ikke hadde noen særlig fin forrige uke..

Huff, har visst sovet lite i det siste så jeg la hue på puta rett etter siste innlegg til deg. Våknet nå, av et vampyrbrøl av en smslyd, og jeg trodde klokka var 09.00 på morgenen, av en eller annen grunn.

Hehe, men kom til meg selv etter at jeg hadde svart noe bengalsk svada om at jeg beklaget at jeg ikke hadde møtt 2 kompiser ute klokken 23.30 som jeg skulle, og noe annet møl.

Vel, nå er jeg meg selv igjen og jeg ser at klokka nettopp har blitt 19.00 kvelden før jeg trodde.

Jupp, og der kom et spørsmålstegn i retur på SMS.

Tror jeg tar meg en øl :)

laguna1365380434

Huff, har visst sovet lite i det siste så jeg la hue på puta rett etter siste innlegg til deg. Våknet nå, av et vampyrbrøl av en smslyd, og jeg trodde klokka var 09.00 på morgenen, av en eller annen grunn.

Hehe, men kom til meg selv etter at jeg hadde svart noe bengalsk svada om at jeg beklaget at jeg ikke hadde møtt 2 kompiser ute klokken 23.30 som jeg skulle, og noe annet møl.

Vel, nå er jeg meg selv igjen og jeg ser at klokka nettopp har blitt 19.00 kvelden før jeg trodde.

Jupp, og der kom et spørsmålstegn i retur på SMS.

Tror jeg tar meg en øl :)

Man kan bli forvirret av å sove på dagtid, ja..

Jeg la ved en anledning ut i 11 tiden på kvelden, med skolesekk og ting, viss på at jeg var i ferd med å komme for sent på skolen..

Jeg møtte noen kompiser på veien som omtrent lo seg vekk.. Stygg sak..

Men uansett,skål! :o)

Man kan bli forvirret av å sove på dagtid, ja..

Jeg la ved en anledning ut i 11 tiden på kvelden, med skolesekk og ting, viss på at jeg var i ferd med å komme for sent på skolen..

Jeg møtte noen kompiser på veien som omtrent lo seg vekk.. Stygg sak..

Men uansett,skål! :o)

Hehe, sånt kan skje. Man er lissom vant til å våkne opp etter en natts søvn, og når man da våkner opp på kvelden så går man automatisk utifra at det er morgen. Rart det der.

Jeg var helt i ørska i sta, men det jeg ikke kan fatte og begripe var at jeg trodde klokka var 09.00. Den var jo tross alt nesten 19.00. Hadde jeg derimot trodd den var 07.00 så hadde jeg i hvert fall sett en logikk i galskapen.

Ble visst litt brent idag også, så nå har jeg smurt inn cella med Aloe Vera, men det er ikke rare rødheten.

Hva gjør du hjemme en lørdagskveld? Selv orker jeg ikke forspiel nå, til tross for at en kompis sitter som eneste gutt på et forspiel med en hel haug med griepenebabes og jeg kunne vært der, og så sitter jeg heller her med røyk og øl.

Stabil kan jeg vel knapt sies å være, men det er litt trivsel også. Her kan jeg i det miste ha høy musikk, GOD musikk, på full fitte. Det kunne jeg ikke hatt der...

...og da hjelper det ikke at babsa er fine :)

Ja + at jeg som sagt sovnet...:)

laguna1365380434

Hehe, sånt kan skje. Man er lissom vant til å våkne opp etter en natts søvn, og når man da våkner opp på kvelden så går man automatisk utifra at det er morgen. Rart det der.

Jeg var helt i ørska i sta, men det jeg ikke kan fatte og begripe var at jeg trodde klokka var 09.00. Den var jo tross alt nesten 19.00. Hadde jeg derimot trodd den var 07.00 så hadde jeg i hvert fall sett en logikk i galskapen.

Ble visst litt brent idag også, så nå har jeg smurt inn cella med Aloe Vera, men det er ikke rare rødheten.

Hva gjør du hjemme en lørdagskveld? Selv orker jeg ikke forspiel nå, til tross for at en kompis sitter som eneste gutt på et forspiel med en hel haug med griepenebabes og jeg kunne vært der, og så sitter jeg heller her med røyk og øl.

Stabil kan jeg vel knapt sies å være, men det er litt trivsel også. Her kan jeg i det miste ha høy musikk, GOD musikk, på full fitte. Det kunne jeg ikke hatt der...

...og da hjelper det ikke at babsa er fine :)

Ja + at jeg som sagt sovnet...:)

Synes det høres veldig fint ut, jeg! Har man øl og god musikk har man mye..

Jeg har akkurat plassert kusinene mine på bussen, etter at de har vært på sove besøk her.. Øyafestivalen, store greier..

De kommer til å bli beintøffe foresten, minstemann(12 år) sto forrest på både Turboneger og Amulet, og ble stagedivet på og litt av hvert, men var like blid..:-)

Jeg hadde ikke todagerspass, så jeg holdt meg påfølgende hjemme. Leverte hjemmeeksamen, stresset, fraktet kusiner til og fra..PUH..

Etterpå skal jeg ut å ha meg en øl..

Synes det høres veldig fint ut, jeg! Har man øl og god musikk har man mye..

Jeg har akkurat plassert kusinene mine på bussen, etter at de har vært på sove besøk her.. Øyafestivalen, store greier..

De kommer til å bli beintøffe foresten, minstemann(12 år) sto forrest på både Turboneger og Amulet, og ble stagedivet på og litt av hvert, men var like blid..:-)

Jeg hadde ikke todagerspass, så jeg holdt meg påfølgende hjemme. Leverte hjemmeeksamen, stresset, fraktet kusiner til og fra..PUH..

Etterpå skal jeg ut å ha meg en øl..

Jau, øl, røyk, god musikk og dol (selv om det er litt stille her nå) er et helt ok Viggoforspiel i ny og ne! :)

Sikkert kult på Øya, men bedre blir det om de etter hvert klarer å dra til seg noen store utenlandske artister også!

laguna1365380434

Jau, øl, røyk, god musikk og dol (selv om det er litt stille her nå) er et helt ok Viggoforspiel i ny og ne! :)

Sikkert kult på Øya, men bedre blir det om de etter hvert klarer å dra til seg noen store utenlandske artister også!

Sant nok.. Men det var mye som svingte.. Gikk desverre glipp av Pretty girls make graves, som jeg bare har hørt godord om( Spilte likt med Amulet..)

YYY`s er jo også pokker så bra( Men de spilte i dag:-( )

Turboneger leverte nok best. Synes jeg..

Sant nok.. Men det var mye som svingte.. Gikk desverre glipp av Pretty girls make graves, som jeg bare har hørt godord om( Spilte likt med Amulet..)

YYY`s er jo også pokker så bra( Men de spilte i dag:-( )

Turboneger leverte nok best. Synes jeg..

Jeg har ikke noen sansen for Turboneger. I hvert fall ikke det jeg har hørt. Makan til oppskrytt band...

Men jeg leser jo at man i framtiden vil gå for "større" band, og det tyder bra. Vi trenger en bra festival i Osloområdet nå når kalvøya er vekk.

Annonse

laguna1365380434

Jeg har ikke noen sansen for Turboneger. I hvert fall ikke det jeg har hørt. Makan til oppskrytt band...

Men jeg leser jo at man i framtiden vil gå for "større" band, og det tyder bra. Vi trenger en bra festival i Osloområdet nå når kalvøya er vekk.

Tsss.. Da må du høre mer.. Jeg synes de leverer det de lover pluss mer til..

Men for all del, flere trekkplastre hadde vel ikke skadet.. Selvom jeg synes de promoterer små og mellomsmå band på en utmerket måte.

De er jævlig flinke til å få tak i ganske ukjente, men knallbra artister og gi de et løft..:o)

Tsss.. Da må du høre mer.. Jeg synes de leverer det de lover pluss mer til..

Men for all del, flere trekkplastre hadde vel ikke skadet.. Selvom jeg synes de promoterer små og mellomsmå band på en utmerket måte.

De er jævlig flinke til å få tak i ganske ukjente, men knallbra artister og gi de et løft..:o)

Og det siste er bra, dersom de er gode til å gi ukjente sjansen!

Jeg vet ikke hva Turboneger lover å gi, men de holder i hvert fall ikke det nivået jeg krever av et band for å kjøpe noe av dem, eller i det hele tatt laste ned noe av dem :)

laguna1365380434

Og det siste er bra, dersom de er gode til å gi ukjente sjansen!

Jeg vet ikke hva Turboneger lover å gi, men de holder i hvert fall ikke det nivået jeg krever av et band for å kjøpe noe av dem, eller i det hele tatt laste ned noe av dem :)

Mumle..Hmmpf.. Trodde du var en fyr med sans&stil;)

Turboneger kombinerer show og musikk, på en glimrende måte, der de ikke lar showelementet dominere.

De har ikke imaget for å dekke over manglende ferdigheter, men som et tillegg..

Acopalypse dudes er et album det er umulig å mislike.. og hvis man ikke får rockefot av "I got erection" "Age of pamparius" og "Prince of the rodeo" er man enten supertreig eller død..

Og Hank er er jo entertainer om noen er..

Hjem å pugg!! Last ned!!;)

Mumle..Hmmpf.. Trodde du var en fyr med sans&stil;)

Turboneger kombinerer show og musikk, på en glimrende måte, der de ikke lar showelementet dominere.

De har ikke imaget for å dekke over manglende ferdigheter, men som et tillegg..

Acopalypse dudes er et album det er umulig å mislike.. og hvis man ikke får rockefot av "I got erection" "Age of pamparius" og "Prince of the rodeo" er man enten supertreig eller død..

Og Hank er er jo entertainer om noen er..

Hjem å pugg!! Last ned!!;)

Men jeg aner jo ikke hvordan stilen deres er. Jeg har tross alt aldri sett de live. Verken i RL eller på tv.

Musikken deres har jeg derimot hørt, og jeg kan ikke fatte og begripe hva dette er å skryte opp i skyene. Jeg så til og med at noen kåret deres album til tidenes norske. Makan til tull. De som gjorde det kan aldri ha hørt på hardere musikk enn som så, og i hvert fall ikke Satyricons Rebel Extraveganza. Da snakker vi ikke bare tidenes norske, men tidenes beste metalalbum, og da ikke bare fra Norge.

Vel, nå er jeg nydusjet og deilig, i en ny skjorte som jeg fikk i bursdagsgave i går av en rimelig snæksi babe, og må løpe før jeg for n'te gang får kjeft av han stakkars kompisen som nok en gang sitter alene i baren og venter på meg. Men klage bør han ikke. For en ukes tid siden dro ha dame på at jeg kom for sent!

Fest med måte! Det skal ikke jeg! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...