Gå til innhold

Hvor langt ned skal en duk henge fra bordkanten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva slags bord er det på da?

Hvis det er regler for sånt er det sikkert forskjellige regler på forskjellige bord til forskjellige anledninger.

Jeg syns det er pent med ca 20 cm på et vanlig kjøkkenbord men ville nok hatt 50-60 cm på et spisestuebord.

Men nå er ikke jeg akkurat noen husmor da...

Gjest ChiengMai

Hva slags bord er det på da?

Hvis det er regler for sånt er det sikkert forskjellige regler på forskjellige bord til forskjellige anledninger.

Jeg syns det er pent med ca 20 cm på et vanlig kjøkkenbord men ville nok hatt 50-60 cm på et spisestuebord.

Men nå er ikke jeg akkurat noen husmor da...

Det må da være voldsomt upraktisk med 50-60 cm duk som henger nedfor kanten når folk skal sette seg inntil bordet?

Det må da være voldsomt upraktisk med 50-60 cm duk som henger nedfor kanten når folk skal sette seg inntil bordet?

40 da? 30?

Hehe, jeg har jo absolutt ikke peiling, men sånne pent dekkede bord har da ofte duk hengende halvveis ned til gulvet... eller?

lenge siden jeg har sett en eneste pen duk, det beste er nok å ikke ha duk i det hele tatt!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...