Gå til innhold

Tusen takk for alle gratulasjoner!!!

Anbefalte innlegg

carla1365380461
Skrevet

Snille, kjekke dere!!! Tusen takk for all oppmerksomheten i forbindelse med tildelingen i dag - jeg har nettopp lest alle svarene deres og jeg ble så rørt.

Vi svever enda ... Det nye symptomet nå er absolutt intet behov for å sove ;-) Men hva gjør vel det når vi nå har verdens deiligste datter på andre siden av jordkloden?!?!

Vi har ikke sett henne enda, men hun høres bare skjønn ut. Og a propos diskusjonen tidligere i dag angående likheter: Beskrivelsen av henne stemmer sånn med storebror at det er ganske komisk. (Bortsett fra at hun står opp klokka 6.30 - storebror har alltid vært en syvsover, så der blir det nye morgenvaner ....)

Ellers har alle spurt oss når vi drar - men det glemte jeg å spørre om! Glemte også å spørre om hvor stor gruppa var!

Så jeg må nok ringe på mandag!

Ha en strålende helg alle sammen, og nok en gang: Takk for slik fantastisk støtte!! Dere er bare supre!!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De største gratulasjoner til foreldre og storebror.

Kan du fortelle hvor i Hunan provinsen hun kommer fra?

Skrevet

og kos dere med reiseforberelsene (c:

Vennlig hilsen

carla1365380461
Skrevet

De største gratulasjoner til foreldre og storebror.

Kan du fortelle hvor i Hunan provinsen hun kommer fra?

Ja, hun bor på et barnehjen i Hengdong.

Bildene og papirene kom forresten lørdag - hun er virkelig i strålende form, glad og blid (tydelig at hun blir godt påpasset), og så nydelig at vi ikke kan ta øynene vekk. Virkelig en skjønnhet!

Har du ei jente fra samme provins?

Hilsen

Skrevet

Bildene og papirene kom forresten lørdag - hun er virkelig i strålende form, glad og blid (tydelig at hun blir godt påpasset), og så nydelig at vi ikke kan ta øynene vekk. Virkelig en skjønnhet!

Hilsen

STORE gratulasjoner til deg og resten av familien. Hunan piker er SÅ vakre. Og du beskriver en vakker prinsesse!

Du spurte i en tidligere tråd, om når vi reiser. Vi fikk billetter i dag: 18 sept og hjem 3 okt. Det ble enda noen ekstra dager på nedtellingsskjema for dem hjemme, enn hva vi hadde regnet med.

Det er en VB gruppe som reiser til Changcha (mitt barn kommer fra Youngzhou) og det er 10 barn som skal motta en tropp gråtende voksne. Nei, jeg får snakke for meg selv. Finnes det måter man kan sperre tårene inne på, tro??? - bare en times tid?

Skrevet

Hilsen

Ja, jeg har også en nydelig datter fra Hunan, litt lenger nord enn Hengdong.

Har samlet en del informasjon om Hunan på nettet og drømmer om å komme tilbake.

carla1365380461
Skrevet

STORE gratulasjoner til deg og resten av familien. Hunan piker er SÅ vakre. Og du beskriver en vakker prinsesse!

Du spurte i en tidligere tråd, om når vi reiser. Vi fikk billetter i dag: 18 sept og hjem 3 okt. Det ble enda noen ekstra dager på nedtellingsskjema for dem hjemme, enn hva vi hadde regnet med.

Det er en VB gruppe som reiser til Changcha (mitt barn kommer fra Youngzhou) og det er 10 barn som skal motta en tropp gråtende voksne. Nei, jeg får snakke for meg selv. Finnes det måter man kan sperre tårene inne på, tro??? - bare en times tid?

Takk for svar!

Da har det jo gått nokså lang tid, fra tildeling til reise!

Og til oss sier de 4-6 uker, kanskje det er for optimistisk?! Vel, vel, tiden får vise.

Jeg ønsker dere uansett en kjempeflott tur. Jeg har også lurt på om det er mulig å skrue av tårekanalen ei stund - vil jo ikke skremme barnet heller! Jeg kjenne klumpen i halsen bare jeg tenker på overleverlingstidspunktet, så jeg innser at det skal godt gjøres. La oss håpe at vi klarer å stålsette oss...

Klem

carla1365380461
Skrevet

Takk for svar!

Da har det jo gått nokså lang tid, fra tildeling til reise!

Og til oss sier de 4-6 uker, kanskje det er for optimistisk?! Vel, vel, tiden får vise.

Jeg ønsker dere uansett en kjempeflott tur. Jeg har også lurt på om det er mulig å skrue av tårekanalen ei stund - vil jo ikke skremme barnet heller! Jeg kjenne klumpen i halsen bare jeg tenker på overleverlingstidspunktet, så jeg innser at det skal godt gjøres. La oss håpe at vi klarer å stålsette oss...

Klem

Jeg glemte å bekrefte dette med vakre Hunan-piker: Ja, så sannelig - fantastisk vakre!!!!! ;-)

(Skulle gjerne vist bilder til dere alle)

Hilsen igjen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...