Gå til innhold

tegne med kullstift.. spraye tegningen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ikke sign

Fargehandlere med kunstnerutstyr fører som oftest fixativspray. Hva tegner du?

Jeg har tegnet noen ansikter og kropper.. (tegnet etter Modegliani). Prøver meg fram. Har også tegnet trær. Kjekt å holde på med om kvelden når det er ro i huset! Hva tegner du? (Takk for tipset forresten.)

Gjest Iznogood

Jeg har tegnet noen ansikter og kropper.. (tegnet etter Modegliani). Prøver meg fram. Har også tegnet trær. Kjekt å holde på med om kvelden når det er ro i huset! Hva tegner du? (Takk for tipset forresten.)

Hva er Modegliani?

Jeg tegner ikke så mye for tiden, men har tegnet mennesker, dyr, biler, egentlig alt mulig. Jeg liker best å lage tre-dimensjonale ting.

Gjest ikke sign

Hva er Modegliani?

Jeg tegner ikke så mye for tiden, men har tegnet mennesker, dyr, biler, egentlig alt mulig. Jeg liker best å lage tre-dimensjonale ting.

Modegliani er en tegner/maler. Jeg har sett på hans tegninger og tegnet etter.. Jeg er altså ikke så flink til å tegne, men synes det er kjekt!

Gjest Iznogood

Modegliani er en tegner/maler. Jeg har sett på hans tegninger og tegnet etter.. Jeg er altså ikke så flink til å tegne, men synes det er kjekt!

Artige uttrykk i bildene hans, om det kan beskrives slik. Litt Picassoliknende. Jeg er ikke flink til å 'slippe meg løs' når det gjelder å male, og sitter på dagesvis og pirker med detaljer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...