Gå til innhold

hvordan skal jeg forføre en annen gutt?

Anbefalte innlegg

Gjest strandhai_85

Ja, som du sikkert skjønte så er jeg bi. Det er hvertfalld et jeg liker å kalle meg.....

Poenget er nemlig det, at om noen dager så skal jeg være aleine sammen med en kamerat. Jeg vet ikke om han er bi eller ikke, men jeg tror hvertfall han er det. Så spørsmålet er, hvordan skal jeg gå fram for å finne ut om han er bi, og hvordan skal jeg forføre han?;)

Fortsetter under...

Kom med noen hentydninger om biseksualitet, for å lure ut hans mening... Hvis han avviser det blankt, KAN det være at han er redd for å bli "avslørt"... Så du må bruke litt list, vær litt utspekulert :)

Det er vel ikke så enkelt for deg å si det rett ut, at du er bi, tenker jeg, så de må kanskje hinte litt...

Lykke til.

• 2 uker senere...
Junkie1365380407

Hei.

Et viktig spørsmål her er..

Hvor mye betyr denne vennen din for deg? Hvis han betyr så mye for deg at du ikke vil miste han så ligger du laaaangt unna. Ikke tenk på å prøve deg på han engang. Hvis det derimot ikke gjør så veldig mye at du mister han skal du bare prøve deg så mye du vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...