Gå til innhold

Hurra! Rakk hjemmeeksamen:o)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Men bare såvidt, fikk sendt den i dag kl 14.58. Absolutt siste frist var kl tre. PUH!

Har skrevet på den, guidet mindreårige kusiner på vift på øya, sett konserter og ryddet hus.

Dessuten nektet datamaskinen min å fungere i sted så jeg måtte på nett kafe og betale mange penger for å få skrevet den ut og.

Nå er jeg endelig ferdig, og skal bare sløve her. Etterpå skal jeg ha pils!

Måtte bare dele. Sikkert super interessant..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115423-hurra-rakk-hjemmeeksameno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Sånn er det alltid med slike eksamener + semesteroppgaver i min verden. Leverer to minutter før fristen er ute, er oppe hele natten og skriver og skriver, rett før siste finish er det alltid ett eller annet som skjærer seg - men så ordner det seg allikevel:-)

Nyt friheten så lenge den varer - dvs. inntil neste innlevering!

laguna1365380434

Dævven! Snakk om i siste lite da..*flire*

Du var kanskje født for sent du også og har aldri klart å tatt igjen tiden? :)

Du er vel fortjent en kald pils eller iste (stryk det som ikke passer) nå:) Skynd deg før sensuren faller..

Jepp, jeg er helt klart født for sent..Men det der var mer på nippet en det pleier å være..

Det er iste og ostesmørbrød nå, og det blir noen pilser i kveld..:o)

Sensuren tenker jeg ikke på på lenge enda!(Den tid den sorg)

laguna1365380434

Gratulerer! Sånn er det alltid med slike eksamener + semesteroppgaver i min verden. Leverer to minutter før fristen er ute, er oppe hele natten og skriver og skriver, rett før siste finish er det alltid ett eller annet som skjærer seg - men så ordner det seg allikevel:-)

Nyt friheten så lenge den varer - dvs. inntil neste innlevering!

Takk!:o)

Nå skal jeg bare sløve resten av dagen, gå ut å ta noen pilser på kveldingen(Hente de omtalte kusinene som fortsatt er på vift)

Neste innlevering er heldigvis leenge til.. Og sensuren gidder jeg ikke å tenke på riktig enda..:o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...