Gjest jomfrua Skrevet 9. august 2003 Skrevet 9. august 2003 skal vedde på ingen kan denne gamle fine visa: "Jeg kjenner to som er gode venner, og begge to bor i norges land. Og disse to jeg har sagt jeg kjenner det er ______ og ____!" 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. august 2003 Skrevet 9. august 2003 Marie og Alf-Johan? Stine og Jonatan? Robert og Kariann? For eksempel.. 0 Siter
naiv Skrevet 9. august 2003 Skrevet 9. august 2003 .. er a Marthe og'n Jonatan. Marthe og Balderian. Selvsagt!! 0 Siter
fresja Skrevet 9. august 2003 Skrevet 9. august 2003 ...a Marte å 'n Baldrian (har ikke kikket på de andre besvarelsene). 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. august 2003 Skrevet 9. august 2003 Faren min pleide synge den sangen til meg da jeg var barn, så det visste jeg. Nysgjerrige meg måtte jo se på svarene om noen andre visste det, hehe. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 9. august 2003 Skrevet 9. august 2003 Johanna og Mariann Og så er den av Alf Prøysen, da, om noen skulle lure, visa om a Marte og n'Baldrian. 0 Siter
Gjest jomfrua Skrevet 9. august 2003 Skrevet 9. august 2003 Og så er den av Alf Prøysen, da, om noen skulle lure, visa om a Marte og n'Baldrian. her var det mange FLINKE!!! og fantsirike også. syng du syng duridei, syng dium darian, det er a marte og baldrian trallalal. koselig sang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.