Gå til innhold

Den telefonen til 399 på mix

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på om jeg skal

Er det noen som har peiling på den telefonen de selger på mix til 399 inkl. 100 kr. i ringetid hos D`Juice ? Har en jente som blir 9 år snart, og så lurer jeg på om det er et alternativ å kjøpe denne til henne.

Er det bare en dritttelefon, eller er det godt nok til en 9-åring som ikke trenger mobil så innmari, men pga sterkt press i klassen veldig ønsker det ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115439-den-telefonen-til-399-p%C3%A5-mix/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest kristense

Jada-jada. Jeg så at det kom til å komme slike svar, men det jeg spurte om var altså om noen kunne si litt om den typen mobil........

hei du:O) sånn e det desverre her på DOL... Man kommer med et spørsmål men får masse tullete useriøse svar. Jeg vet desverre ikke så mye om den telefon men jeg tror den er grei nok. Kjøp den til barnet ditt du.. Det er jo en grei førstegangs telefon.

En av årsakene at jeg nesten ikke er her på DOL er alle de useriøse svarene man får og mange av dem er langt fra det man spurte om.....

Gjest herreguddamenneske

Det er en uting at småunger får mobil bare fordi alle andre har det!

Skal du kjøpe mobil til 9åringen din?! Ærlig talt... Og det nytter ikke å si at eg skal holde meg til spørsmålet, for hvem kjøper mobil til en 9åring?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...