Gå til innhold

Pakistanere og kiosker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel ubehagelige arbeidstider for oss som sover om natta. Dernest gis det mulighet til å undra midler fra beskatning.

Som kjent har jeg visse reservasjoner mot å gjøre forretninger med muslimer, så jeg har visse prinsipielle problemer som taxi-kunde, jeg må innrømme det. Men det er jo en annen sak, og vedkommende kan jo være en bra mann eller sihk eller hva de nå heter. Nei, det er vanskelig.

Det er vel ubehagelige arbeidstider for oss som sover om natta. Dernest gis det mulighet til å undra midler fra beskatning.

Som kjent har jeg visse reservasjoner mot å gjøre forretninger med muslimer, så jeg har visse prinsipielle problemer som taxi-kunde, jeg må innrømme det. Men det er jo en annen sak, og vedkommende kan jo være en bra mann eller sihk eller hva de nå heter. Nei, det er vanskelig.

Hmmm...hvordan du klarer å koble muslimer og sikher må du forklare litt nærmere.

"....................."

Annonse

Gjest Dankert

Drittjobber som nordmenn er for sære for å ta. De vil heller ha arbeidsledighetstrygd.

En pakistaner kan godt være en nordmann - ikke misforstå meg. :o)

En pakistaner kan vel aldri være en nordmann. Det er jo bare en sandblåst neger

*lol*

Jeg bare kødda altså.

Ulv I Faarikaal

Å, det er da ikke bare i Oslo:

Det banket på perleporten. St.Peter kom ut, utenfor sto en pakistaner. St. Peter snur seg inn og roper: "Har noen bestilt en taxi???"

En kvinnelig bekjent med litt tvilsomme holdninger pleier bestille kvinnelig drosjesjåfør, for da får hun norsk. Men sist gang fikk hun kvinnelig mørkhudet drosjesjåfør. Shit.

laguna1365380434

Legg merke til at de i tillegg driver mange av ølbulene..

Det er en del av den store konspirasajonen..;)

Alle vet at det vi er mest avhengige av er øl, kebab og drosje kl fire om morgen..

Slik planlegger de å ta over verden, ved å gjøre oss feite&late&forsvarsløse..

De som IKKE trenger øl, kebab og sen drosje er godt råmateriale uansett og kan enkelt hjernevaskes til å bli en del av konspirasjonen..

Tror jeg helt seriøst;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...