Gjest Iznogood Skrevet 9. august 2003 Skrevet 9. august 2003 Venninda/forloveren min feirer førti år i september. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gi henne. Har tatt et nydelig bilde av den ene dattera hennes i sommer og lurer på om dèt er noe som passer til gave? Innrammet og forstørret. Forslag fra noen? 0 Siter
Gemini Skrevet 9. august 2003 Skrevet 9. august 2003 Det er en god ide det. :-) Et annet forslag er gavekort på aromaterapi/seriøs massasje eller lignende "luksus-behandling" som hun kanskje ikke er så flink å unne seg selv i hverdagen? 0 Siter
jacob Skrevet 9. august 2003 Skrevet 9. august 2003 Det er en god ide det. :-) Et annet forslag er gavekort på aromaterapi/seriøs massasje eller lignende "luksus-behandling" som hun kanskje ikke er så flink å unne seg selv i hverdagen? Dersom hun blir førti - spørs det om hun ikke er moden får såkalt useriøs massasje også? 0 Siter
nick Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 En boks vaselin? Østrogentabletter? Silkonpupper? Ansiktsløftning? Det er bare fantasien som settergrenser. 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 En boks vaselin? Østrogentabletter? Silkonpupper? Ansiktsløftning? Det er bare fantasien som settergrenser. Som man spør får man svar.... 0 Siter
Gjest nickeline Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 En boks vaselin? Østrogentabletter? Silkonpupper? Ansiktsløftning? Det er bare fantasien som settergrenser. Du kan ikke mye om kvinner. Vet du ikke at kvinner er på topp seksuelt i den alderen? 0 Siter
nick Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Du kan ikke mye om kvinner. Vet du ikke at kvinner er på topp seksuelt i den alderen? Jo, men utstyret står ikke i stil. Som vanlig er dere for sent ute. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.