Gå til innhold

gym.....uæææææ......

Anbefalte innlegg

Gjest gruermegtilgymmen........

Heisann!

jeg veit ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men tingen er nemlig den at jeg gruer med sinnsykt til gymmen når skolen begynner...jeg er ikke i verdens beste form akkurat, og sport har aldri vært min greie...

Er det noen der ute som vet hva som skjer i gym i 3. klasse på videregående? Jeg vil ikke si at jeg har veldig god selvtilit heller, og kroppen min er jeg ikke fornøyd med....blir litt kjipt og dusje sammen med resten av gutta i klassen....virker som om alle har fin kropp untatt meg.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115475-gymu%C3%A6%C3%A6%C3%A6%C3%A6%C3%A6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Destiny

Hvis du har hatt yrkesfag, så er tiden inne for å gå i lære... Da slipper du gym på påbygg... Det gjør jeg (thank gawd);)

Død over gym!

Forresten, resten av guttene har sikkert like mye komplekser som deg, det går nok fint skal du se... Ikke alle kan være best i alt. Det er bare livets gang...

Lykke til ihvertfall

Jeg vil bare fortelle en morsom historie om fetteren min.

En dag da han var på besøk, satt jeg og lakket neglene mine. Han var barbeint og jeg spurte om jeg fikk lakke tåneglene hans. Han sa først nei, men da jeg sa at det er jo ingen som ser det allikevel, så sa han at det var greit.

Det vi ikke tenkte på var akkurat dusjen etter gymmen. Han gikk på gymnaset. Gjett om han ble mobba da!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...