Gå til innhold

Ang intimfrisering

Anbefalte innlegg

Gjest utdrikningslag

Ser at jeg har fått mange svar i tråden fra 29 juli ang intimfrisering. Har bare lyst til å presisere litt i og med at det var noen som lurte på om det var så lurt å sende den vordende brud (utdriknigslag) nettopp på dette. Joda, jeg var _helt_ sikker på at hun ville gå med på det, da vi kasserte forslaget i en gang tidligere når det var hun og jeg som planla - dette fordi vi visste at den daværende brud ikke ville syntes dette var noe gøy. Min venninne sa da at _det hadde jeg vært med på_ !!! Siden det har jeg "ertet" henne mang en gang med dette, så det er nok ganske forventa. Intimfrisering er dessuten ikke nødvendigvis helbarbering, det kan være litt stussing, forming som et "hjerte" eller litt farging...

Men...jeg fant ut såpass at det var tatoveringsstudioer som hadde gjort dette, dvs ett sted i oslo. Dessverre holdt de ikke på med det lenger....så det ble ikke noe av :-) Kanskje like greit, for bruden hadde mensen!!! :-)))))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115479-ang-intimfrisering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...