Gjest utdrikningslag Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Ser at jeg har fått mange svar i tråden fra 29 juli ang intimfrisering. Har bare lyst til å presisere litt i og med at det var noen som lurte på om det var så lurt å sende den vordende brud (utdriknigslag) nettopp på dette. Joda, jeg var _helt_ sikker på at hun ville gå med på det, da vi kasserte forslaget i en gang tidligere når det var hun og jeg som planla - dette fordi vi visste at den daværende brud ikke ville syntes dette var noe gøy. Min venninne sa da at _det hadde jeg vært med på_ !!! Siden det har jeg "ertet" henne mang en gang med dette, så det er nok ganske forventa. Intimfrisering er dessuten ikke nødvendigvis helbarbering, det kan være litt stussing, forming som et "hjerte" eller litt farging... Men...jeg fant ut såpass at det var tatoveringsstudioer som hadde gjort dette, dvs ett sted i oslo. Dessverre holdt de ikke på med det lenger....så det ble ikke noe av :-) Kanskje like greit, for bruden hadde mensen!!! :-))))) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/115479-ang-intimfrisering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.