Gå til innhold

vi venter fremdeles

Anbefalte innlegg

paa sentencia som ble lovet oss forrige mandag.. Paa fredag saa fikk vi beskjed om at damen som var syk var tilbake paa jobb.. ENDELIG tenkte vi!!! men dommeren skulle lese igjennom papirene og han var ute av huset til 14.00, saa der roy den sjansen til aa komme seg hjem i lopet av helgen.

90 prosent sjanse for at det skjer mandag er det naa sagt.. Haaper det skjer saa at vi kan komme oss hjem paa tisdag,. ellers saa blir det aa vente til torsdag..

I gaar hadde vi vert her i 5 uker og hadde egentlig haapet og trodd at vi skulle vere hjemme naa, men gudene vil det anderledes..

Noen sier at vi maa ta det som en ekstra ferieuke,, men det er ikke saa lett aa ta det med ro naar man sitter paa naaler og bare venter paa aa faa skrive under!!

en liten frustrasjonsutblaasning ( igjen)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115512-vi-venter-fremdeles/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Føler med deg. Var gjennom mye av det samme selv. Husker jeg lenktet etter å komme hjem og inn i faste rutiner. Når man har vært borte over 5 uker, og fortsatt ikke vet når man kan reise, greier man ikke å nyte det som ferie.

Jeg lover deg at all frustrasjon er glemt når du er hjemme. Colombia er et fantastisk land

Det ordner seg nok mandag, og jeg skal krysse fingrene for at dere kommer med fly på tirsdag.

Lykke til og GOD TUR hjem!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115512-vi-venter-fremdeles/#findComment-692088
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...