Gå til innhold

Første møte med barnevernet unnagjort!

Anbefalte innlegg

Ja, da har vi hatt første møte med barnevernet. Jeg syntes det gikk veldig bra!

Det var helt avslappet stemning, og de virket veldig forståelsesfulle og engasjerte. De var opptatt av at vi skal gi tilbakemelding på det de skriver, og det synes jeg er veldig betryggende. De hadde aldri skrevet sosialrapport før, og jeg fikk litt bakoversveis da de sa at de ville ha 4-5 hjemmebesøk. Jeg så bare ukene fly av sted, men lot som jeg hadde regnet med det :-) Da de gikk sa de at de kanskje bare trengte 3 besøk!

Det var uansett godt å komme et skritt videre i prosessen.

Fortsetter under...

Gratulerer med det aller første formelle skrittet inn i prosessen.

Godt å være i gang og lykke til med oppussingen (c:

Vennlig hilsen

Det går gjerne mye bedre enn man frykter! :-)

Av nicket ditt regner jeg med at dere har valgt Filippinene?

Vi venter nå på tildeling av nr.2 fra Filippinene. Vi har nå snart stått på Masterlist i 8 mnd.

Lykke til videre og ønsker du kontakt må du gjerne maile meg på [email protected].

Colombiamamma

Så flott å høre at det gikk greit :-)

Jeg la igjen beskjed på svareren på mobilen. Du/dere må bare ringe meg eller stikke innom dersom du/ dere vil.

Vi fikk også beskjed om at vi skulle ha ca. 5 hjemmebesøk. Det ble bare 3 :-))

Lykke til med opppussingen!

Når flytter dere inn? Har dere flyttet sørover alt?

Gratulerer med det aller første formelle skrittet inn i prosessen.

Godt å være i gang og lykke til med oppussingen (c:

Vennlig hilsen

Takk!

Vi føler oss mer som adoptanter, nå. En god og trygg følelse!

Ja, vi ble nesten ferdig med oppussing av stue og soverom.

Ei fra barnevernet var veldig opptatt av interiør, så de ville ha alle møtene hos oss for å følge utviklingen :-)

Så godt å ha kommet igang, da. Det går som regel mye bedre enn man frykter. Håper de nøyer seg med tre besøk og at rapporten blir raskt ferdig. Lykke til videre, dere har noe fantastisk i vente.

P.S. Hadde besøk på kontoret idag av en aldeles skjønn liten sjarmør fra Filippinene...

Annonse

Det går gjerne mye bedre enn man frykter! :-)

Av nicket ditt regner jeg med at dere har valgt Filippinene?

Vi venter nå på tildeling av nr.2 fra Filippinene. Vi har nå snart stått på Masterlist i 8 mnd.

Lykke til videre og ønsker du kontakt må du gjerne maile meg på [email protected].

Hei

Ja, vi har valgt Filippinene, og jeg vil gjerne ha kontakt med deg.

Så flott å høre at det gikk greit :-)

Jeg la igjen beskjed på svareren på mobilen. Du/dere må bare ringe meg eller stikke innom dersom du/ dere vil.

Vi fikk også beskjed om at vi skulle ha ca. 5 hjemmebesøk. Det ble bare 3 :-))

Lykke til med opppussingen!

Når flytter dere inn? Har dere flyttet sørover alt?

Hei!

Vi satt sannsynligvis på flyet da du ringte, og av en eller annen grunn er det ikke kommet noen melding...?? Jeg sender deg en mail :-)

Så godt å ha kommet igang, da. Det går som regel mye bedre enn man frykter. Håper de nøyer seg med tre besøk og at rapporten blir raskt ferdig. Lykke til videre, dere har noe fantastisk i vente.

P.S. Hadde besøk på kontoret idag av en aldeles skjønn liten sjarmør fra Filippinene...

Hei!

Så koselig med besøk! Jeg får bare litt tårer i øynene, så jeg skal nok helt sikkert bli en tålmodig adoptant :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...