Gjest Koreamammaengangtil! Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 med internettadressen til May Lis som lager den fine adopsjonsboken. Vi er i gang igjen, og jeg vil gjerne bestille boka. Noen som kan hjelpe? 0 Siter
hijos Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 Hei! Her har du adressen, kjekk bok forresten. Gleder meg til å ta den i bruk. May Lis Ruus Klem fra 0 Siter
Gjest Koreamammaengangtil Skrevet 10. august 2003 Skrevet 10. august 2003 Hei! Her har du adressen, kjekk bok forresten. Gleder meg til å ta den i bruk. May Lis Ruus Klem fra Tusen takk for raskt svar! Ja, det blir en veldig fin bok etter hvert som man skriver inn, limer inn forskjellige ting osv.. Gleder meg til å starte på bok nr. 2! 0 Siter
mette/kina Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 Hei! Her har du adressen, kjekk bok forresten. Gleder meg til å ta den i bruk. May Lis Ruus Klem fra Hei! Hva slags bok er det snakk om og hvor kan jeg finne informasjon om den? mvh mette 0 Siter
Gjendine Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Hei! Hva slags bok er det snakk om og hvor kan jeg finne informasjon om den? mvh mette Sjekk denne linken: http://www.ruus.net/adopsjonsbok/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.