Gå til innhold

FU: Hva er det DUMMESTE du noen gang har gjort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Liza i London

jeg glemte å ta på meg skjørt en morgen...er alltid nærmest bevisstløs på den tid av døgnet.

Stormet inn på morgenmøte...2 min forsent som alltid.og fattet ikke reaksjonen på mitt nærvær.

heldigvis hadde jeg husket truse

:(

Gjest ikke sign

jeg glemte å ta på meg skjørt en morgen...er alltid nærmest bevisstløs på den tid av døgnet.

Stormet inn på morgenmøte...2 min forsent som alltid.og fattet ikke reaksjonen på mitt nærvær.

heldigvis hadde jeg husket truse

:(

Liza: Seriøst?? Dummeste jeg har gjort... Farget håret blondt? Vel.. det ble ikke blondt men gult... kusinen min skulle hjelpe meg. Det så så fælt ut! Kusinen min sprang ned i butikken etter ny hårfarge; det var vinter men hun glemte jakken i farten.. jeg hadde låst meg inne på badet. Med håndkle på hodet. Det ble altså til at vi gikk ut på byen, gode og fulle... jeg med gult hår!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...