Gå til innhold

Staff er en gammel erkedust, men skal han drepes ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Bør han arresteres ?

Hvilken lov skal han dømmes etter ?

Eller fortjener han ikke lov og dom ?

Jeg tar avstand fra mange av hans utsagn, og det har jeg alltid gjort. Men å *drepe* han er ikke aktuelt. Da vil det i tilfelle si at jeg kan bli drept en dag jeg sier noe andre ikke liker. Selv motbydelige blodigler har en plass i naturen, samme hvor lite vi liker dem.

Jeg blir litt forskrekka her og syns det er motbydelig med hat og trusler mot andre mennesker, samme hva de har å si om ting. Hat og trusler har aldri bragt oss framover. Slikt har utryddet sivilisasjoner helt uten grunn selv i vår tid.

Er det noe som burde vært slettet, er det hovedinnlegget mot Staff i Overgrep, det er for drøyt.

• Svar 136
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

47

• Ulv I Faarikaal

39

• laguna1365380434

10

• huufsa

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hei, Ulv.

Jeg er enig med deg i alt, utenom at jeg ser ingensteder at Staff bør drepes..?

Innlegget på Overgrep er vel bare en mening som ytres?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hei, Ulv.

Jeg er enig med deg i alt, utenom at jeg ser ingensteder at Staff bør drepes..?

Innlegget på Overgrep er vel bare en mening som ytres?

Hadde ikke det ordet passet bra på slutten av innlegget?

laguna1365380434
Skrevet

Helt enig! Jeg synes det må være rom for debatt.

Staff er uredd og tør å ta upopulære standpunkter. Jeg er ikke nødvendigvis enig med ham til en hver tid,men synes overhode ikke han bør knebles..

Fra tid til annen er han til og med riktig så vettug..

I viktige samfunnsdebatter er vesentlig med god belysning fra alle sider.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Helt enig! Jeg synes det må være rom for debatt.

Staff er uredd og tør å ta upopulære standpunkter. Jeg er ikke nødvendigvis enig med ham til en hver tid,men synes overhode ikke han bør knebles..

Fra tid til annen er han til og med riktig så vettug..

I viktige samfunnsdebatter er vesentlig med god belysning fra alle sider.

Ja, ikke sant ?

Veldig fruktbare debatter har blitt trukket opp av fullstendige idioter, og de makter å skremme opp alt som kan krype og gå slik at alles mening kommer fram. De som er i mot får ikke sagt sin mening hvis det ikke fins noen å si i mot ? Da ser vi også hvem som er for og i mot og får belyst sakene på en lærerik måte. Ofte kommer det mye bra ut av all støyen, og når roen senker seg er alle mer fornøyd.

Skrevet

Hadde ikke det ordet passet bra på slutten av innlegget?

Nei.

Jeg personlig syns Staff er en jævel. Min mening...

Han hadde sikkert driti i det om jeg hadde fortalt han det.

Like mye som jeg egentlig driter i hele Staff og hva han mener og sier. For han har tydelig gjort rede for hva og hvem han er, og er egentlig ikke verd å engasjere seg i engang.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Nei.

Jeg personlig syns Staff er en jævel. Min mening...

Han hadde sikkert driti i det om jeg hadde fortalt han det.

Like mye som jeg egentlig driter i hele Staff og hva han mener og sier. For han har tydelig gjort rede for hva og hvem han er, og er egentlig ikke verd å engasjere seg i engang.

Det kan jeg svelge. En ærlig sak. Å ikke bry seg om er fullt lovlig, samme med å være uenig og å si det til han eller skrive brev til han.

Men det er da langt igjen til vold og trusler.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, ikke sant ?

Veldig fruktbare debatter har blitt trukket opp av fullstendige idioter, og de makter å skremme opp alt som kan krype og gå slik at alles mening kommer fram. De som er i mot får ikke sagt sin mening hvis det ikke fins noen å si i mot ? Da ser vi også hvem som er for og i mot og får belyst sakene på en lærerik måte. Ofte kommer det mye bra ut av all støyen, og når roen senker seg er alle mer fornøyd.

Jepp. Problemer forsvinner ikke selvom vi slutter å snakke om dem.;)(Snarere tvert om..)

Men, når det er sagt, det klødde i fingerne mine i sted etter å delta i Staff-tråden, men jeg lot være fordi den lå der den lå..

Jeg skjønner at enkelte temaer kan være upassende å ta opp i visse fora.. Men syntes samtidig at hovedinnlegget var verdensdrøyt.. Så jeg veide litt for og i mot, og den høflige&veloppdragnesiden min vant..

TV debatter og annet heloffentlig kan, etter min mening ikke ta den slags hensyn..

Jeg synes heller de som opplever det for sterkt og nært da i den gode&sunne samfunnsdebattens navn får skru av tven hvis det blir for mye..

Skrevet

Det kan jeg svelge. En ærlig sak. Å ikke bry seg om er fullt lovlig, samme med å være uenig og å si det til han eller skrive brev til han.

Vold og trusler er jeg imot.

:-)

Skrevet

Jepp. Problemer forsvinner ikke selvom vi slutter å snakke om dem.;)(Snarere tvert om..)

Men, når det er sagt, det klødde i fingerne mine i sted etter å delta i Staff-tråden, men jeg lot være fordi den lå der den lå..

Jeg skjønner at enkelte temaer kan være upassende å ta opp i visse fora.. Men syntes samtidig at hovedinnlegget var verdensdrøyt.. Så jeg veide litt for og i mot, og den høflige&veloppdragnesiden min vant..

TV debatter og annet heloffentlig kan, etter min mening ikke ta den slags hensyn..

Jeg synes heller de som opplever det for sterkt og nært da i den gode&sunne samfunnsdebattens navn får skru av tven hvis det blir for mye..

Jeg syns egentlig ikke hovedinnlegget på Overgrep var drøyt.

Det viste et sterkt følelsesmessig engasjement av den som skrev, og det gjør vel ingen skade?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det jeg gjør er å be om besinnelse og ta avstand fra vold og trusler i alle former. Om jeg forhindrer at en person blir utsatt for vold, er ikke det samme som at jeg forsvarer det han sier og mener. Vold får vi overlate til mer primitive vesener.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Vold og trusler er jeg imot.

Det groveste jeg kunne la Staff få smake er en rå latter eller min mening om en sak eller hans person.

Sterkeste ordet blir bare "erkedust".

Han er rå på TV, men jeg tror ikke jeg ville gidde dsikutere med han. Nå har jeg installert datautsyr på kontoret hans og snakket såvidt med han dah.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg syns egentlig ikke hovedinnlegget på Overgrep var drøyt.

Det viste et sterkt følelsesmessig engasjement av den som skrev, og det gjør vel ingen skade?

Jeg synes det var svært lite sakelig og relativt insinuerende..

Men, som sagt, det lå der det lå, og jeg har full forståelse for at det sikkert er sterke følelser i sving på det forumet, derfor lot jeg det ligge i fred..

Men jeg synes det var drøyt, og jeg var uenig..

Jeg liker at det er bredde i diskusjonen og jeg synes det er bra at noen tør å ha upopulære meninger.

Skrevet

*Hvor* står det at Staff skal "drepes"?

Eller er det også bare løgn?

laguna1365380434
Skrevet

Det jeg gjør er å be om besinnelse og ta avstand fra vold og trusler i alle former. Om jeg forhindrer at en person blir utsatt for vold, er ikke det samme som at jeg forsvarer det han sier og mener. Vold får vi overlate til mer primitive vesener.

Og alle burde være i stand til å se at det ikke går ut på det samme!

Her er jeg helt enig med deg, Ulv!

Skrevet

Det groveste jeg kunne la Staff få smake er en rå latter eller min mening om en sak eller hans person.

Sterkeste ordet blir bare "erkedust".

Han er rå på TV, men jeg tror ikke jeg ville gidde dsikutere med han. Nå har jeg installert datautsyr på kontoret hans og snakket såvidt med han dah.

Hvilket firma jobber du i?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

*Hvor* står det at Staff skal "drepes"?

Eller er det også bare løgn?

Syns du han burde drepes ? Jeg syns ikke det. Det var det jeg skrev.

Det er ikke langt fra vold til drap.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hvilket firma jobber du i?

Jobbet.

Skal ikke si når det var eller i hvilken forbindelse. Jeg var bare en problemløser, mange var der før meg og de begynte å bli sure. Da Ulv gikk virket alt selvsagt :)

Skrevet

Syns du han burde drepes ? Jeg syns ikke det. Det var det jeg skrev.

Det er ikke langt fra vold til drap.

Ingen har forfektet å drepe han.

Det er løgn fra din side, og det vet du.

Skrevet

Jeg har gått igjennom hovedinnlegget, Ulv.

Det nærmeste jeg finner av vold og trusler er:

"arg, kunne tenke meg å riste ham godt! "

Så det ække så gæli'...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...