Gå til innhold

Staff er en gammel erkedust, men skal han drepes ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ingen har forfektet å drepe han.

Det er løgn fra din side, og det vet du.

Det er godt å høre, så da kan han få leve og ytre seg som andre, selv om han er en erkedust.

• Svar 136
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

47

• Ulv I Faarikaal

39

• laguna1365380434

10

• huufsa

7

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg har gått igjennom hovedinnlegget, Ulv.

Det nærmeste jeg finner av vold og trusler er:

"arg, kunne tenke meg å riste ham godt! "

Så det ække så gæli'...

Det er godt å høre, da kan han få leve og ytre seg som andre, uskadet.

Skrevet

Og alle burde være i stand til å se at det ikke går ut på det samme!

Her er jeg helt enig med deg, Ulv!

Men det er ingen andre enn UiF selv som snakker om å drepe Staff.

Dette er noe UiF har funnet på for å ha en sjanse til å skrive forsvars-innlegg på et Overgreps-forum for Staff, som har sagt i media at pedofile med "kjærlighetsforhold" med barn ned til 11 år "kan være verdifullt for begge parter".

Dette er mannen UiF dikter opp løgn om at pedofiles ofre vil drepe, og at UiF skal forhindre dette ved å forsvare Staff.

Skrevet

Det er godt å høre, så da kan han få leve og ytre seg som andre, selv om han er en erkedust.

Hvorfor har ikke du tatt avstand fra drapsplanene mot Børge Brende?

Skrevet

Du skriver: "Jeg blir litt forskrekka her og syns det er motbydelig med hat og trusler mot andre mennesker, samme hva de har å si om ting. Hat og trusler har aldri bragt oss framover."

Men:

"Jeg forbereder et helvetes bråk. Jeg elsker å lage bråk. Han måtte stille på "TV2 hjelper deg" på grunn av meg, det var jeg som laget historien for dem. Dette skal jeg sørge for at fyren aldri glemmer.

- Ulv I Faarikaal"

"Bevisene ligger oppe i dagen, og eksemplene er mange. Vi kan følge land fra velstand til ruin og kaos når muslimene tar over. Utviklingen går bakover med et slag, folket undertrykkes og landet forslummes, folk slutter å jobbe og blir likeglade. Antall drap og overgrep øker dramatisk.

- Ulv I Faarikaal"

"En kompis med fam. bodde i en oppgang med 45 leiligheter hvor 67% hadde postkasse med utenlandsk navn.

Han flytta.

[...]

- Ulv I Faarikaal"

"Det er fint, vi trenger noen til å banke noen gamle kjerringer som ikke skjønner at negre ikke er farlige.

- Ulv I Faarikaal"

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hvorfor har ikke du tatt avstand fra drapsplanene mot Børge Brende?

Vet ikke, har ikke hørt om fyren. Fortjener han å dø?

Syns jeg husker en forlegger her i landet som nesten ble drept, fortjente han å dø?

Jeg syns døden skal skje naturlig uten at noen "hjelper til" uten vedkommendes vilje. Håper noen hjelper meg hvis jeg skulle trenge det da. Ennå er det litt tidlig, jeg har ikke rukket å gifte meg en gang. Håper jeg rekker å finne noen om gidder ta seg av en gammel gris.

laguna1365380434
Skrevet

Dette er noe UiF har funnet på for å ha en sjanse til å skrive forsvars-innlegg på et Overgreps-forum for Staff, som har sagt i media at pedofile med "kjærlighetsforhold" med barn ned til 11 år "kan være verdifullt for begge parter".

Dette er mannen UiF dikter opp løgn om at pedofiles ofre vil drepe, og at UiF skal forhindre dette ved å forsvare Staff.

Først: Jeg synes heller ikke staff-diskusjonen satt så godt i det forumet..

Men jeg reagerte også på tonen i hovedinnlegget, og synes det var drøyt(Mye drøyere enn noe av det Ulv sa nedover i tråden)

Jeg vet ikke på fingerne hva Staff har sagt og ikke sagt. Jeg er svært ofte uenig med Staff, og forstår at mye av det han sier kan være provoserende, støtende og sårende for mennesker som har blitt utsatt for overgrep..

Men jeg er totalt overbevist om at det som skader mest av alt er å kneble aktørene i viktige samfunnsdebatter, uansett hva de måtte komme på å si.. Det beste er å få ting ut i det åpne, så får man heller argumentere i mot.. Hvis han (og kanskje fler?) tror på gjensidige seksuelle forhold mellom barn og voksne tror jeg det er best det kommer opp, så man ettertrykkelig får avlivet myten.

Dessuten har jeg faktisk hørt mannen si forbausende vettuge ting fra tid til annen..(B.la ang borgervern, varselplakater m.m..)

Ja til bredde i diskusjonen! Og til at folk tør å si kontroversielle ting!

Synes jeg...

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Du skriver: "Jeg blir litt forskrekka her og syns det er motbydelig med hat og trusler mot andre mennesker, samme hva de har å si om ting. Hat og trusler har aldri bragt oss framover."

Men:

"Jeg forbereder et helvetes bråk. Jeg elsker å lage bråk. Han måtte stille på "TV2 hjelper deg" på grunn av meg, det var jeg som laget historien for dem. Dette skal jeg sørge for at fyren aldri glemmer.

- Ulv I Faarikaal"

"Bevisene ligger oppe i dagen, og eksemplene er mange. Vi kan følge land fra velstand til ruin og kaos når muslimene tar over. Utviklingen går bakover med et slag, folket undertrykkes og landet forslummes, folk slutter å jobbe og blir likeglade. Antall drap og overgrep øker dramatisk.

- Ulv I Faarikaal"

"En kompis med fam. bodde i en oppgang med 45 leiligheter hvor 67% hadde postkasse med utenlandsk navn.

Han flytta.

[...]

- Ulv I Faarikaal"

"Det er fint, vi trenger noen til å banke noen gamle kjerringer som ikke skjønner at negre ikke er farlige.

- Ulv I Faarikaal"

Flott, der dreit du deg ut.

Det kan kalles et godt eksempel på å trekke ting ut av sammenhengen.

Jeg holder meg for god til å gjøre det samme, eller jeg driter i det.

Skrevet

Vet ikke, har ikke hørt om fyren. Fortjener han å dø?

Syns jeg husker en forlegger her i landet som nesten ble drept, fortjente han å dø?

Jeg syns døden skal skje naturlig uten at noen "hjelper til" uten vedkommendes vilje. Håper noen hjelper meg hvis jeg skulle trenge det da. Ennå er det litt tidlig, jeg har ikke rukket å gifte meg en gang. Håper jeg rekker å finne noen om gidder ta seg av en gammel gris.

Men jeg ser ikke at du allerede har tatt avstand fra eventuelle drapstrusler mot miljøminister Brende som måtte forekomme i fremtiden.

Gjør du det?

Skrevet

Flott, der dreit du deg ut.

Det kan kalles et godt eksempel på å trekke ting ut av sammenhengen.

Jeg holder meg for god til å gjøre det samme, eller jeg driter i det.

Tingene er helt i sammenheng. Sitatene (samtlige er hele innlegg) viser nemlig hatet ditt. Disse er bare noen jeg fant de siste ukene.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Men jeg ser ikke at du allerede har tatt avstand fra eventuelle drapstrusler mot miljøminister Brende som måtte forekomme i fremtiden.

Gjør du det?

Jeg aner en felle, hva går den ut på ?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Tingene er helt i sammenheng. Sitatene (samtlige er hele innlegg) viser nemlig hatet ditt. Disse er bare noen jeg fant de siste ukene.

Du har tatt mange ting ut av sammenhengene og satt dem sammen til en kollasj. Det er simpelt og tåpelig. Slik gjør ikke en gang politikere.

Skrevet

Først: Jeg synes heller ikke staff-diskusjonen satt så godt i det forumet..

Men jeg reagerte også på tonen i hovedinnlegget, og synes det var drøyt(Mye drøyere enn noe av det Ulv sa nedover i tråden)

Jeg vet ikke på fingerne hva Staff har sagt og ikke sagt. Jeg er svært ofte uenig med Staff, og forstår at mye av det han sier kan være provoserende, støtende og sårende for mennesker som har blitt utsatt for overgrep..

Men jeg er totalt overbevist om at det som skader mest av alt er å kneble aktørene i viktige samfunnsdebatter, uansett hva de måtte komme på å si.. Det beste er å få ting ut i det åpne, så får man heller argumentere i mot.. Hvis han (og kanskje fler?) tror på gjensidige seksuelle forhold mellom barn og voksne tror jeg det er best det kommer opp, så man ettertrykkelig får avlivet myten.

Dessuten har jeg faktisk hørt mannen si forbausende vettuge ting fra tid til annen..(B.la ang borgervern, varselplakater m.m..)

Ja til bredde i diskusjonen! Og til at folk tør å si kontroversielle ting!

Synes jeg...

Hei,

Men anser du at voksne mennesker skal ha "kjærlighetsforhold" med barn ned til 11 år som en av "viktige samfunnsdebatter"?

Er krav om at "Jødene skal i gasskammer" også en "viktig samfunnsdebatt" som vi skal ta seriøst?

===

Hvor mye "faenskap" skal vi akseptere, bare fordi de som forfekter det er flinke med ord?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du har tatt mange ting ut av sammenhengene og satt dem sammen til en kollasj. Det er simpelt og tåpelig. Slik gjør ikke en gang politikere.

Nei, jeg har nettopp vist at du sprer hat mot uskyldige grupper.

Du kan helt sikkert samle inn masse sitater fra meg mot deg, men det går på DEG som person (svar på innlegg du personlig har skrevet), og ikke på uskyldige du aldri har truffet.

Skrevet

Jeg aner en felle, hva går den ut på ?

Den går åpenbart ut på at det ville vært like idiotisk å kritisere deg for ikke å ta avstand fra ikke-eksisterende drapstrusler mot Brende som det er av deg å kritisere folk for ikke å ta avstand fra ikke-eksisterende drapstrusler mot Staff.

Igjen klarte du å avsløre deg selv!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Nei, jeg har nettopp vist at du sprer hat mot uskyldige grupper.

Du kan helt sikkert samle inn masse sitater fra meg mot deg, men det går på DEG som person (svar på innlegg du personlig har skrevet), og ikke på uskyldige du aldri har truffet.

Du innrømmer personforfølgelse, det er fint, jeg skal notere det.

Skrevet

Du innrømmer personforfølgelse, det er fint, jeg skal notere det.

Du innrømte massedrap. Det skal jeg notere meg.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hvor er innlegget hvor jeg forsvarer erkedusten Staff ?

Det skulle selv du klare å finne, siden du har snakket om det i mange innlegg i kveld.

laguna1365380434
Skrevet

Hei,

Men anser du at voksne mennesker skal ha "kjærlighetsforhold" med barn ned til 11 år som en av "viktige samfunnsdebatter"?

Er krav om at "Jødene skal i gasskammer" også en "viktig samfunnsdebatt" som vi skal ta seriøst?

===

Hvor mye "faenskap" skal vi akseptere, bare fordi de som forfekter det er flinke med ord?

Med vennlig hilsen

Jeg synes det er en kjempe viktig debatt.. som kjent er det jo desverre mange menn(og kanskje damer og?) som faktisk har seksuelle forhold med unger

Det synes jeg er noe herk.

Derfor bør det oppfordres til åpenhet og snakk, (der alle aktørene får slippe til med sine meninger), så kanskje vi kan forstå mer av hvorfor.. Og hvis vi forstår hvorfor får vi kanskje minimert..

Faenskap begynner ikke å eksistere når eller fordi vi snakker om det. Det eksisterer også når vi lar være..

Jeg synes det er få grunner som er gode nok til at man skal unnlate åpenhet.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Du innrømte massedrap. Det skal jeg notere meg.

Hæ? Gå og legg deg, det gjør jeg. Ta et par valium først.

La Staff dø ut av seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...